FalcoN200285 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Norwegian Special Force! Hei og hopp! NSF rekrutterer nå! Vi prøver å være litt åpne for nye folk, men kravene er som følger: 16 år (skrev fysisk mente psykisk skrive feil av meg ) Aktivt spille aa Mic Dere finner oss her: www.norsf.net Hilsen FalcoN fra NSF Endret 17. desember 2006 av geromino Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 venter spent på å høre hvordan dere skal sjekke alder på de dere tar inn Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 det lurer jeg også på. Hva om man er 20 år, har kropp som en 90åring og sinn som en 12åring? (spørr siden man må være FYSISK over 16 år) Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) lol mente psykisk! vi har den alder grensen pga av at det er en del voksne i NSF og det er kanskje greit å sette en alders grense! vi har ikke hatt noe problemer med aldersgrenser(vi hadde en som sa at han var 16 og viste til å være 10 år da måtte vi bare si hadde bra til han), det er jo derfor vi har rekriutperiode også for å se hvordan personen er! det er mange claner som har aldersgrenser på 16 og 18 og til og med 23 års grenser! Endret 17. desember 2006 av geromino Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 svarte, jeg som trodde jeg endelig funnet en klan til en venn av meg som AA så fort han har sjangsen Lenke til kommentar
Namek Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Du vet at NSF også står for Norges Speider Forbund? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå