Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

3 "stringer" på penis wtf

Gjest Anonym17

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym17

Huurmm, litt vanskerlig å forklare det her da men jeg skal prøve ^^

Dere vet den stringen som er på undersiden av penis, den ligger jo på en måte i st spor, men jeg har to "stringer" til på siden av denne, på samme side begge to.

Det er på en måte ikke en string heller men på en måte som om litt av forhuden har smeltet inn i penis hodet.

Så da blir det slik at hvis jeg drar forhuden helt tilbake drar de "stringene" hodet nedover også, og dette er ikke behagelig, det samme gjelder hvis jeg tar på en kondom eller har samleie.

Har hatt samleie en gang og dette her resulterte i at det ikke var noe godt for meg pga at hodet ble "dratt i"

Jeg tror vel at eneste måten å fikse dette er å gå til legen å få det skjert bort eller ? Hvis jeg tar på det så har jeg følelser der så er ikke noe jeg kan gjøre selv egentlig =S

Og jeg syns lissom det er litt flaut å gå til legen og si at pikken min er vrengt å :blush:

Noen som har tips ? Er 17 år.

Jeg satser på at det er en del som sitter å ler over mitt ubehag nå men vær så grei å hold det for dere selv er dere snille.

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du ender opp med å gå til legen, så ikke tenk at det er flaut. Legen er der for å hjelpe deg, og du er garantert ikke den første som kommer dit med underlivsplager :) Leser du forskjellige tråder i dette emnet vil du se at det er mange som palges med forskjellige ting de lurer på, og vurdere å gå til lege med.

Jeg klarer ikke helt å se for meg hva du beskriver, men om du opplever det som en plage, så er det nok verdt en tur til legen. Som en annen bruker sa i en annen tråd her; det vanskeligste er vel å bare komme seg til legen :) Men du kan sikkert få noen svar der.

Er vel flere måter å forklare problemet på, enn å si at pikken er vrengt. Du kan jo f. eks si at du har problemer med forhuden (eller noe lignendene), og du lurer på om det går an å gjøre noe med det. Mulig legen spør om å få se, men som sagt, du er nok ikke den første.

Lenke til kommentar

Den er nok ikke "vrengt" eller liknende, du har bare en litt kort streng. Det skal på en måte se ut som om huden er 'festet' i hodet. Tror muligens min streng er i korteste laget selv også, kan få litt smerter en gang i blandt. Vurderer å gå til legen selv, men for min del er heldigvis ikke et stort problem.

Forresten, legen har sett mye kuk før, og han kommer ikke til å le av din. Ta det med ro. For en lege så er en penis et akkurat like normalt organ som en finger, og begge deler er en del av hans område å fikse på.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva du mener, men om huden ved siden av strengen henger fast i penishodet så høres det ikke helt godt ut, jeg ville klart gått til legen. Vil tro det er et veldig lett og raskt inngrep hvis det må opereres.

Det er ikke flaut å gå til legen, det som er flaut er å mange år etterpå måtte skjære av hele staken fordi du var for redd til å gå til legen med en gang.

Lenke til kommentar
Gjest Anonym17
Skjønner ikke helt hva du mener, men om huden ved siden av strengen henger fast i penishodet så høres det ikke helt godt ut, jeg ville klart gått til legen. Vil tro det er et veldig lett og raskt inngrep hvis det må opereres.

Dette er nok den beste måten å forklare det på, det er ikke det at de ene strenger en for kort lissom men at det er flere =)

Men men, jeg får vel se om jeg får kommet meg til legen da, men vet ikke helt åssen jeg er 17 år, sist jeg var hos legen var jeg lissom 15 eller noe og da var mamma med så vidt jeg kan huske.

Og jeg jeg sier til mamma at jeg skal til legen kommer ho jo til å lure på hva det er. Pappa og mamma er skilt men jeg lurer på om jeg skal ta en tur til pappa og snakke med han om det tror det er litt lettere. Mamma er lissom litt "fisefin" mens med pappa kan jeg spøke med seksuelle ting.

Men jeg takker for alle svar så får vi se om jeg tørr og manna meg opp :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Anynym17

En siste ting jeg lurer på her, joster det ikke å gå til legen ? Og i alle fall hvis jeg må oppereres ?

Eller er dette gratis siden jeg er under 18 ? Og hvis jeg venter til jeg blir over 18 vil det koste dritmye da eller ?

Tusen takk alle sammen

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...