Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Var nyheten om PSP en liten ubetydelig nyhet ? 7520175[/snapback] Rosa PSP.. PSPen i seg hadde allerede vært ute et år den.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det Fhj påpeker endte jo opp som ein latterlig affære for oss verden over som hadde håper på noe stort da Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 No hadde strengt tatt Kojima lite å gjøre med MGS: The Twin Snakes til GC, da han og hans disipler var alt for opptatt med Snake Eater til PS2. Silicon Knights utviklet spillet for GC, og gjorde ein utrolig bra jobb. Syns personlig det er minst like bra som MGS til PSX, om ikkje bedre. 7520231[/snapback] Kvalitetsmessig kan det være at de spillene ligger helt opp mot det Kojima holder på med, fyren er da ikke noen trollmann heller.. Jeg har heller ikke noe forutsetninger for å kritisere de. Men jeg har forståelsen av at de ikke var noen suksess salgsmessig.. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Var nyheten om PSP en liten ubetydelig nyhet ? 7520175[/snapback] Rosa PSP.. PSPen i seg hadde allerede vært ute et år den.. 7520247[/snapback] Ah, men da så. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Snappet forøvrig opp dette gullkornet fra NeoGAF; Utsagnet er fra et intervju Gamepro gjorde med Kojima: On working with the PS3's cell cpu:Overall, I think it is difficult, of course. But if it's easy and simple then how can you differentiate from other games? Smatt litt på den, og ha i bakhodet EA sitt utsagn om at de føler at de bare har benyttet 20% av hva PS3 er god for.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det som er dummt med at den er vanskelig å lage spill for er vel at det da koster mere penger å utvikle. Dermed kvier noen av de mindre spillutviklerene seg meg å begynne på Ps3 platformen, men heller holder seg til den enkelere 360 og wii my 2 cent. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 det er allerede flere som var eksklusive som også kommer til X360, så du har egentlig tatt feil. er artikkel om to av dem på gamer. ===> http://gamer.no/nyhet/xbox_360/fatal_inert...m_til_360/33775 7519332[/snapback] Det beviser egentlig ikke at jeg har tatt feil. Disse spillene går neppe i dybden av hva som er mulig på PS3. Med tiden når kravene blir høyere og dem må investere og skreddersy mye mer for PS3 arkitekturen blr det nok fort vanskelig å få til tilsvarende på Xbox360 (og vice versa Xbox360 -> PS3). Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Snappet forøvrig opp dette gullkornet fra NeoGAF; Utsagnet er fra et intervju Gamepro gjorde med Kojima: On working with the PS3's cell cpu:Overall, I think it is difficult, of course. But if it's easy and simple then how can you differentiate from other games? Smatt litt på den, og ha i bakhodet EA sitt utsagn om at de føler at de bare har benyttet 20% av hva PS3 er god for.. 7520363[/snapback] "Easy": Vel, om det er lett så betyr det da ikke at sluttproduktet kommer til å bli identisk med andre spill på markedet. Det betyr bare at det er lett å utføre de planene man har. Det er "simple" som er det vesentlige ordet, det at han har slengt inn "easy" gjør at det hele høres blåst ut. Når det gjelder EA så diskuteres det i en annen tråd, ingen grunn til å trekke frem de samme poengene her Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ta og prøv å lese det igjen uten å henge deg opp bagatellene.. Fyren sier at for at man skal kunne lage noe unikt og skille seg ut fra resten må det være en viss vanskelighetsgrad involvert. Om ikke lager alle like gode spill.. Grunnen til at jeg tok med EA er at de i mine øyne fremstår som den rake motsetningen som masseproduserer middelmålige spill, og innrømmer attpåtil at de ikke utnytter maskinvaren.. Men siste ord i den saken.. Det sporer en del av her. Jeg ønsket bare å gi en liten pekepinn mot Kojimas ideologi og integritet.. Vi får uansett se i løpet av uka om Konami får presset Kojima til å gjøre en 360 port, om han gjør det frivillig mot sine egne premisser eller om det hele er nok en bløff.. Det ville vel være nummer 3 i rekken når det gjelder MGS4 på 360 Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ta og prøv å lese det igjen uten å henge deg opp bagatellene.. Fyren sier at for at man skal kunne lage noe unikt og skille seg ut fra resten må det være en viss vanskelighetsgrad involvert. Om ikke lager alle like gode spill.. Grunnen til at jeg tok med EA er at de i mine øyne fremstår som den rake motsetningen som masseproduserer middelmålige spill, og innrømmer attpåtil at de ikke utnytter maskinvaren.. Men siste ord i den saken.. Det sporer en del av her. Jeg ønsket bare å gi en liten pekepinn mot Kojimas ideologi og integritet.. Vi får uansett se i løpet av uka om Konami får presset Kojima til å gjøre en 360 port, om han gjør det frivillig mot sine egne premisser eller om det hele er nok en bløff.. Det ville vel være nummer 3 i rekken når det gjelder MGS4 på 360 7520507[/snapback] Bagateller ? han benytter seg av to vesentlige ord til å forklare noe, når det ene er helt bak mål så kan man ikke avfeie det som bagatell. Det kommer alltid til å være noen skikkelige "perler" til alle konsollene, uansett hvordan vanskelighetsgraden er, om det er lett legger grunnlaget for hvor gode resten av titlene er. EA har aldri utnyttet maskinvaren, ikke til ps2 og ikke til xbox. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fyren sier at for at man skal kunne lage noe unikt og skille seg ut fra resten må det være en viss vanskelighetsgrad involvert. Om ikke lager alle like gode spill.. 7520507[/snapback] Et godt spill ligger ikke i det rent tekniske. En vanskelig plattform å utvikle for gjør det bare vanskeligere for folk å virkeliggjøre gode ideer. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fyren sier at for at man skal kunne lage noe unikt og skille seg ut fra resten må det være en viss vanskelighetsgrad involvert. Om ikke lager alle like gode spill.. 7520507[/snapback] Et godt spill ligger ikke i det rent tekniske. En vanskelig plattform å utvikle for gjør det bare vanskeligere for folk å virkeliggjøre gode ideer. 7520587[/snapback] Nettopp Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jaja, jeg tror det ikke før jeg ser det. Godt mulig MGS4 dukker opp på Xbox360 etterhvert, men jeg blir svært overrasket hvis det ikke er eksklusivt på PS3 i et års tid først. Lars Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tror nok at det blir eksklusivt en stund ja.. Med tanke på at spillet har vært under utvikling til PS3 såpass lenge, mens en Xbox 360 versjon muligens nettopp er påbegynt så sier det seg selv at den blir å komme senere.. Men med tanke på hvor "lett" Xbox360 er å utvikle spill til burde ikke det komme tilsvarende lenge etter PS3 versjonen.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Når vi er inne på evt. porter fra PS3 til 360 så kan det bli litt artig å se resultatet. Fatal Inertia er vel ein port fra PS3, da det etter hvert blei bestemt at spillet nettopp skulle portes til 360 pga noen trega avtaler imellom utvikler og Kuturagi & Co. Kan jo tenkes at soga blir omvendt , og at spillet tar seg bedre ut på PS3 til tross for vanskeligere dev-kits, men i og med at spillet er bygget rundt disse på forhånd så er det jo stor sjangse for at PS3 versjonen ser og kjører bedre.Dersom saker skulle utarte seg bedre på 360 så er det jo grunn til litt ståhei Beklager OT Endret 17. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Når vi er inne på evt. porter fra PS3 til 360 så kan det bli litt artig å se resultatet. Fatal Inertia er vel ein porta fra PS3, da det etter hvert blei bestemt at spillet nettopp skulle portes til 360 pga noen trega avtaler imellom utvikler og Kuturagi & Co. Kan jo tenkes at soga blir omvendt , og at spillet tar seg bedre ut på PS3 til tross for vanskeligere dev-kits, men at spillet er bygget rundt disse på forhånd. Om spillet likevel skulle utarte seg bedre på 360 så er det jo grunn til litt ståhei Beklager OT 7521331[/snapback] Oh.. touchy stuff.. det skal absolutt bli spennende å se resultatet ja! Dette er jo absolutt det som vil avgjøre hele spørsmålet, spør du meg! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er dette bekreftet fake? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Seriøst. dette kan jo ikke være sant. Dette var en megatittel for ps3, så skal liksom x360 også bare "få" den... SURT 7519227[/snapback] Kvifor er dette surt? Er du så innbitt SONY fan at du ikkje unnar dei med ein anna plattform gode spel-opplevingar? Vel, om ryktet stemmer så er det vel bare gode nyheter ?Hvis en god tittel kommer på en konsoll som er billigere og spillet fortsatt ser like bra ut, så er det vel en win-win situation for alle bortsett fra Sony. Forøvrig tviler jeg sterkt, dette er gullkalven. Hadde det vært en annen lovende tittel så hadde det nok ikke vært en katastrofe, men MGS serien har alltid vært et av argumentene for å kjøpe playstation. Jeg tror Sony er villig til å pøse ut med en god del penger for å forsikre seg om at mgs kun kommer til playstation 7519878[/snapback] Jau, eg og tvilar, dette er på ein måte SONY sin Gears of War. Dei kjem nok til å sette himmel og hav i bevegelse for å få beholde dette som ein eksklusiv.Forøvrig, eg sku gjerne ha venta i eit år for å fått MGS4 på XBOX 360. Slik som Metal Gear Solid 2: Substance. Som eg forøvrig koste meg utruleg mykje med på XBOX. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er det bekreftet at MGS4 kommer til 360, eller er bare spekulasjoner rundt det? Eller er dette bare unødevendig oppspinn alt sammen? Jeg skulle likt å se MGS4 til X360 Har ikke spilt noen MGS-spill siden PS1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nei det er et rykte uten særlig hold i virkeligheten. Men for all del så må de gjerne porte spillet til pc og xbox 360. Skal ha det på ps3 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg