Gå til innhold

Exclusive - Metal gear Solid 4: Coming to Xbox 360

MindTooth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener faktisk jeg leste noen *løse rykter*, altså trengs saltet her også, om at BioShock også skal komme til PS3.

Mener også å ha lest på et eller annet forum, eller mulig at det var en nettside, at det opprinnelig faktisk skulle komme til PS3, men så ble det bestemt at det skulle over til kun X360 og PC i stedet. Men salt, salt, salt som sagt.

Men klart, nå sa jo Microsoft på X06 at BioShock kom til å bli en X360 og Vista ekslusiv tittel.

Gamespot og et par andre nettsteder har dog listet opp Bioshock under PS3 kategorien, i tillegg til PC og X360 selvsagt. Litt mystisk, men kan jo hende at Gamespot vet noe.

I tillegg er det jo muligens et hint at 2K Games, som utvikler BioShock, har litt erfaring med utvikling til PS3, da blant annet The Darkness og Oblivion kommer til PS3 også.

Men dette ble litt offtopic, da denne tråden er om MGS4. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
Mener faktisk jeg leste noen *løse rykter*, altså trengs saltet her også, om at BioShock også skal komme til PS3.

Mener også å ha lest på et eller annet forum, eller mulig at det var en nettside, at det opprinnelig faktisk skulle komme til PS3, men så ble det bestemt at det skulle over til kun X360 og PC i stedet. Men salt, salt, salt som sagt. 

Men klart, nå sa jo Microsoft på X06 at BioShock kom til å bli en X360 og Vista ekslusiv tittel. 

Gamespot og et par andre nettsteder har dog listet opp Bioshock under PS3 kategorien, i tillegg til PC og X360 selvsagt. Litt mystisk, men kan jo hende at Gamespot vet noe. 

I tillegg er det jo muligens et hint at 2K Games, som utvikler BioShock, har litt erfaring med utvikling til PS3, da blant annet The Darkness og Oblivion kommer til PS3 også.   

Men dette ble litt offtopic, da denne tråden er om MGS4. :)

7519528[/snapback]

:hmm:

det var rart, for jeg mener også å ha hørt at bioshock kommer til ps3...

er utrolig spent på dette spillet, utrolig bra vann-effekter osv.

men det gjenstår å se hva som virkelig skiller dette ut fra generiske fps..

jeg så i trailern at de har en plast-o-mat i spillet, som gir deg upgrades (kjapphet etc.) dette er jo egentlig ikke noe nytt mtp. Augmentation systemet i Deus-Ex.

er også spent på hvor omfattende AI.en er

Lenke til kommentar

Nå handler vel denne tråden mest om at MGS4 skal til X360, men.. BioShock blir vel utviklet av BioWare vil jeg tro.. kan godt være at 2Kgames har sikret seg publishing deal på spillet, men det er noe helt annet. BioWare er kjent for Xbox eksklusive Jade Empire og Kotor I.. Og de har laget mange godsaker før.. tror BioShock blir en også. Men kommer den til PS3, so be it!

Lenke til kommentar
Nå handler vel denne tråden mest om at MGS4 skal til X360, men.. BioShock blir vel utviklet av BioWare vil jeg tro.. kan godt være at 2Kgames har sikret seg publishing deal på spillet, men det er noe helt annet. BioWare er kjent for Xbox eksklusive Jade Empire og Kotor I.. Og de har laget mange godsaker før.. tror BioShock blir en også. Men kommer den til PS3, so be it!

7519559[/snapback]

ja, BioWare er Legender på sitt felt, det skal de ha..

har sittet timesvis med RPG'ene dems.

Elsker spillene dems :love:

men jeg hater spyttslikkerne Obsidian som ødelegger alt de tar i av franchiser

kotor2 bare "mista touchen" heeelt, merket ummidelbart at det var "andre folk bak rattet" når jeg spillte det.

Lenke til kommentar

BioWare lager ikke BioShock, de lager Mass Effect. Irrational Games lager BioShock. Og poenget me BioShock var vel at det også skulle slippes til PS3 i begynnelsen, men at det så ble eksklusivt til Microsofts plattformer.. Eller?

Bradley: Ja, jeg er enig i at det meste blir litt dårligere når Obsidian får fingrene sine i det, men i tilfellet KotOR2 må LucasArts ha sin del av æren for at det ble såpass dårlig, ettersom det var de som presset på for at spillet skulle bli ferdig til julesalget.

Lenke til kommentar

Vel, om ryktet stemmer så er det vel bare gode nyheter ?

Hvis en god tittel kommer på en konsoll som er billigere og spillet fortsatt ser like bra ut, så er det vel en win-win situation for alle bortsett fra Sony.

Forøvrig tviler jeg sterkt, dette er gullkalven. Hadde det vært en annen lovende tittel så hadde det nok ikke vært en katastrofe, men MGS serien har alltid vært et av argumentene for å kjøpe playstation. Jeg tror Sony er villig til å pøse ut med en god del penger for å forsikre seg om at mgs kun kommer til playstation

Lenke til kommentar

Om MGS kommer til 360 og ser like bra ut som på PS3, vil dette være et enormt slag i trynet til Sony. Så kommer MGS ut på PS3 og 360 bør det for all del se en del bedre ut på PS3, ellers har de ikke noe å skilet med! Det vil være en katastrofe! :ohmy:

Endret av Ingenting
Lenke til kommentar

Det måtte kommet at noen måtte se det her på fanboy måten :nei:

Er det ikke mulig å bare være glad for at xbox eiere KANSKJE får muligheten til å få ett godt spill uten å måtte bry seg hvordan dette påvirker sony og ikke påvirker PS3 eiere? Eller er det for mye å be om av noen her?

PS3 eiere kan godt få alle xbox exclusives, jeg hadde syns det var bra at de fikk gode spill som Mass Effect og Gears of War.

Lenke til kommentar
Håper for all del at dette er sant! Som sagt hvis det er like bra som på PS3 så vil Sony få et skikkelig spark i balla.

7519963[/snapback]

Hvorfor da? Hvis dette er sant tror også jeg at Sony får et spark i balla, men det er da ikke noen bra ting. Hvis Sony faller på tryne ut av denne krigen er det jo ikke sikkert de vil stille med konsoll til neste generasjon, og det går selvsagt utover oss forbrukere om Microsoft får 0 konkurranse (Om nintendo fortsetter å gå egne veier). Synd at Sony har gjort seg så avhengige av enkelte spill for å selge konsollen sin, men det er deres egen feil siden de lanserer så sent. Gode spill er den eneste grunnen til å vente på PS3. Hvis nå dette skulle være sant er jeg et spill nærmere å slippe å punge ut for PS3, men det hjelper meg ikke nevneverdig. Da blir det jo faktisk enda surere å betale 6000. 6000 for 2 spill føles bedre enn 6000 for 1 spill.

Lenke til kommentar

Jeg gir meg over.. Så mye morro man kan ha det med et utsagn på en eller annen blogg.. :D Minner meg om Spong da de hadde insideinformasjon om DEN kjempestore nyheten fra Sony.. Folk måtte bare kikke innom websia deres hele tiden slik at man fikk med seg denne revolusjonen.. Vi vet vel alle hva det viste seg å være.. Rosa PS2 og PSP.. :!:

Nå er det slik at Kojima har den fulle og hele styringen med utviklingen av MGS serien. Fyren er en skikkelig primadonna og får det slik han vil.. Kojima er skamseriøs i det han holder på med og har aldri noensinne arbeidet på to konsoller samtidig, og han hater porting som svartedauden. Han har erfaring med det før til xbox og GC(?) og det ble jo braksuksess, ikke sant :whistle:

Kortene er riktignok delt ut på en helt annen måte denne gangen enn det er gjort tidligere.. Men fremdeles; Kojima er en mann av prinsipper, og gjør grundig arbeid.. Sist han avfeide rykte om 360 versjon var tidligere i høst da et spillmagasin ved navn EDGE trykket et eller annet på framsia si der tallet 360 antagelig sto litt for nerme MGS4 eller noe sånt.. Det ble ihvertfall samme levenet da som det er nå..

Men hvem vet? Det er ihvertfall ikke det at man ikke skal unne våre medmennesker med 360 MGS4. Problemet er at for hver unike tittel PS3 taper, taper man en del av det som har vært en viktig del av historien til PS3 og dens suksess.. :)

Lenke til kommentar

Det er ikke likegyldig hvilken konsoll som får de mest populære spillene! Det sier jo seg selv at den konsollen med de bestselgende spillene, faktisk selger mer konsoller. Bare tenk dere hvordan xbox 360 hadde vært uten Gears of War og Halo.. Jeg tror nok det har enormt mye å si om Halo, Gears of War osv er xbox ekslusivt eller ikke.

Lenke til kommentar

No hadde strengt tatt Kojima lite å gjøre med MGS: The Twin Snakes til GC, da han og hans disipler var alt for opptatt med Snake Eater til PS2. Silicon Knights utviklet spillet for GC, og gjorde ein utrolig bra jobb. Syns personlig det er minst like bra som MGS til PSX, om ikkje bedre. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...