MindTooth Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Exclusive - Metal gear Solid 4: Coming to Xbox 360 Sony can't be happy to lose another big exclusive. Earlier this week, the information of Metal gear's non platform exclusivity was imparted to me by way of a dev source close to the team who cannot be named by pain of death. It's coming a few months later than the PS3 game, but it's happening folks. This is said to be because publishers - including Konami - don't believe there'll be enough PS3s out there by the time the game hits because of the blu ray diode failure issues. Now all I need is VF5 and I won't have to buy a 3rd console! I'll get official comment from Konami in the week, but it is Saturday and this came pretty much from the horse's mouth, so you can count on this being legit. Kilde: NOOOZ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) EDGE eller hva det nå var skrev og det. var et stort spillblad hvertfall. sinnsykt fett om det er sant. Endret 17. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
xelA Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Håper for all del at dette er sant, selv om jeg tviler.. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Høres litt for godt ut til å være sant. Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hmm, hvis dette skulle vise seg å være sant så blir det spennende å se hvordan 360-porten blir i forhold. Skulle tro dette spillet har blitt programmert spesielt for PS3 med mye spesifikk kode for SPE'ene. Hvis den blir veldig lik så tror jeg PS3 kommer til å slite litt. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Rykte, foreløpig, men skulle ikke forundre meg om det er sant. Utviklingskostnadene er såpass høye til PS3 at jeg tror de fleste kommer til å porte spillene over til 360 for å maksimere profitt. Og vica versa. Var det ikke Namco som sa at de måtte selge 500.000 spill for å gå i profitt på PS3? Insane! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Rykte, foreløpig, men skulle ikke forundre meg om det er sant. Utviklingskostnadene er såpass høye til PS3 at jeg tror de fleste kommer til å porte spillene over til 360 for å maksimere profitt. Og vica versa. Jeg tror heller tverimot at vi vil se noe færre muliplattform spill denne runden. Pga de forskjellige hw arkitekturene og vanskeligheten med å utnytte hver av dem vil jeg tro regnestykket med budsjett, tidsramme og siktet for å lage et top notch spill for begge konsollene ikke vil gå opp for en del utviklere. Med forrige generasjon der Xbox er en del kraftigere enn PS2 ble mange multiplattform spill utviklet for PS2 og senere portet over til Xbox med "rå kraft". Men det er klart utviklere ser seg ut det markedet dem kan tjene mest penger og Xbox360 ligger godt ann. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Etr i eks-fucking-stase nå assa Her får vi alle grunne til å kjøpe ps3 til xbox MGS4, RE5, GTA4 osv. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Seriøst. dette kan jo ikke være sant. Dette var en megatittel for ps3, så skal liksom x360 også bare "få" den... SURT Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ta det med ro... Sjelden det er noe hold i info som kommer fra blogger hvor annenhvert ord avsluttes med bokstaven "z".. Enkel tommelfingerregel.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ta det med ro... Sjelden det er noe hold i info som kommer fra blogger hvor annenhvert ord avsluttes med bokstaven "z".. Enkel tommelfingerregel.. 7519239[/snapback] Blogger? står også på IGN. Er sannelig ikke mange interessante ekslusive PS spill igjen Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 sony må vel frem med pengepungen for å få utviklerne til å holde nøkkelspillene til ps3 til ps3 Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Seriøst. dette kan jo ikke være sant. Dette var en megatittel for ps3, så skal liksom x360 også bare "få" den... SURT 7519227[/snapback] Veit. Jeg gleda meg skikkelig til å bruke 6000kr på étt spill. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvorfor er det surt at 360 eiere også får muligheten til å kjøpe ett sannsynligvis utmerket spill? PS3 eiere kan få Halo 3 for alt jeg bryr meg, kan ikke se hvordan jeg får noen negativ erfaring ut av det. Håper det er sant, har ikke lyst å gå glipp av ett MGS spill bare fordi PS3 er så sykt dyr =/ Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ta det med ro... Sjelden det er noe hold i info som kommer fra blogger hvor annenhvert ord avsluttes med bokstaven "z".. Enkel tommelfingerregel.. 7519239[/snapback] Blogger? står også på IGN. Er sannelig ikke mange interessante ekslusive PS spill igjen 7519252[/snapback] Hallo? December 16, 2005 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) December 16, 2006 tenker jeg vi sier. Edit: Ok, bloggeren var fra i år, IGN fra i fjor, så det nå. Endret 17. desember 2006 av CheX Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 December 16, 2006 tenker jeg vi sier. 7519296[/snapback] IGN artikkelen var fra 2005.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Rykte, foreløpig, men skulle ikke forundre meg om det er sant. Utviklingskostnadene er såpass høye til PS3 at jeg tror de fleste kommer til å porte spillene over til 360 for å maksimere profitt. Og vica versa. Jeg tror heller tverimot at vi vil se noe færre muliplattform spill denne runden. Pga de forskjellige hw arkitekturene og vanskeligheten med å utnytte hver av dem vil jeg tro regnestykket med budsjett, tidsramme og siktet for å lage et top notch spill for begge konsollene ikke vil gå opp for en del utviklere. Med forrige generasjon der Xbox er en del kraftigere enn PS2 ble mange multiplattform spill utviklet for PS2 og senere portet over til Xbox med "rå kraft". Men det er klart utviklere ser seg ut det markedet dem kan tjene mest penger og Xbox360 ligger godt ann. 7519220[/snapback] det er allerede flere som var eksklusive som også kommer til X360, så du har egentlig tatt feil. er artikkel om to av dem på gamer. ===> http://gamer.no/nyhet/xbox_360/fatal_inert...m_til_360/33775 Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 December 16, 2006 tenker jeg vi sier. 7519296[/snapback] IGN artikkelen var fra 2005.. 7519302[/snapback] Wow var visst litt for rask der ja Så bare 16.12 og tenkte det var en fersk nyhet... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ja for min del hadde dett vert meget bra, da hadde eg sluppet å irritert meg over at MGS4 var ute på PS3 over lengre tid før eg hadde fått den i hus. Om MGS spillet på PS2/3 kontrolleren,GC eller xbox 360 er for meg likegyldig. EDIT: Dette her har eg da med 90 lass salt, da kilden er noe av den tvilsomme sorten. Endret 17. desember 2006 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg