Gå til innhold

Exclusive - Metal gear Solid 4: Coming to Xbox 360


MindTooth

Anbefalte innlegg

Exclusive - Metal gear Solid 4: Coming to Xbox 360

 

Sony can't be happy to lose another big exclusive.

 

Earlier this week, the information of Metal gear's non platform exclusivity was imparted to me by way of a dev source close to the team who cannot be named by pain of death. It's coming a few months later than the PS3 game, but it's happening folks.

 

This is said to be because publishers - including Konami - don't believe there'll be enough PS3s out there by the time the game hits because of the blu ray diode failure issues.

 

Now all I need is VF5 and I won't have to buy a 3rd console!

 

I'll get official comment from Konami in the week, but it is Saturday and this came pretty much from the horse's mouth, so you can count on this being legit.

Kilde: NOOOZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rykte, foreløpig, men skulle ikke forundre meg om det er sant.  Utviklingskostnadene er såpass høye til PS3 at jeg tror de fleste kommer til å porte spillene over til 360 for å maksimere profitt.  Og vica versa. 

Jeg tror heller tverimot at vi vil se noe færre muliplattform spill denne runden. Pga de forskjellige hw arkitekturene og vanskeligheten med å utnytte hver av dem vil jeg tro regnestykket med budsjett, tidsramme og siktet for å lage et top notch spill for begge konsollene ikke vil gå opp for en del utviklere. Med forrige generasjon der Xbox er en del kraftigere enn PS2 ble mange multiplattform spill utviklet for PS2 og senere portet over til Xbox med "rå kraft".

Men det er klart utviklere ser seg ut det markedet dem kan tjene mest penger og Xbox360 ligger godt ann.

Lenke til kommentar
Rykte, foreløpig, men skulle ikke forundre meg om det er sant.  Utviklingskostnadene er såpass høye til PS3 at jeg tror de fleste kommer til å porte spillene over til 360 for å maksimere profitt.  Og vica versa. 

Jeg tror heller tverimot at vi vil se noe færre muliplattform spill denne runden. Pga de forskjellige hw arkitekturene og vanskeligheten med å utnytte hver av dem vil jeg tro regnestykket med budsjett, tidsramme og siktet for å lage et top notch spill for begge konsollene ikke vil gå opp for en del utviklere. Med forrige generasjon der Xbox er en del kraftigere enn PS2 ble mange multiplattform spill utviklet for PS2 og senere portet over til Xbox med "rå kraft".

Men det er klart utviklere ser seg ut det markedet dem kan tjene mest penger og Xbox360 ligger godt ann.

7519220[/snapback]

 

det er allerede flere som var eksklusive som også kommer til X360, så du har egentlig tatt feil. er artikkel om to av dem på gamer.

 

===> http://gamer.no/nyhet/xbox_360/fatal_inert...m_til_360/33775

Lenke til kommentar

Ja for min del hadde dett vert meget bra, da hadde eg sluppet å irritert meg over at MGS4 var ute på PS3 over lengre tid før eg hadde fått den i hus. Om MGS spillet på PS2/3 kontrolleren,GC eller xbox 360 er for meg likegyldig.

 

EDIT: Dette her har eg da med 90 lass salt, da kilden er noe av den tvilsomme sorten. ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...