Gå til innhold

Elendig kvalitet på pedometer. Levere tilbake?

Kakofoni

Anbefalte innlegg

Jeg var på Clas Ohlson på Fredagen, og i dag tidlig når jeg var ferdig å dusje, skulle jeg feste pedometeret på buksa. Da mistet jeg den hersens saken og den falt i gulvet. Nåja. Ingen fare, tenkte jeg. Men det viste seg å ikke være tilfelle. Halve displayet var ødelagt. Et 200-kroners pedometer tålte ikke et fall på en meter en gang? Maken til dyr jalla har jeg aldri vært borti før. Er det en mulighet for at jeg får levert inn dette, og få pengene tilbake?

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var på Clas Ohlson på Fredagen, og i dag tidlig når jeg var ferdig å dusje, skulle jeg feste pedometeret på buksa. Da mistet jeg den hersens saken og den falt i gulvet. Nåja. Ingen fare, tenkte jeg. Men det viste seg å ikke være tilfelle. Halve displayet var ødelagt. Et 200-kroners pedometer tålte ikke et fall på en meter en gang? Maken til dyr jalla har jeg aldri vært borti før. Er det en mulighet for at jeg får levert inn dette, og få pengene tilbake?

7518744[/snapback]

vil du forklare hva et pedometer er?

Lenke til kommentar

hva er et pedometer?

et instrument som varsler om pedoer nærmer seg?

edit: glem det, fant det ut: 180px-Omron_HJ112.JPG

Er displayet knust? Eller er det ikke synlig skade på det? Hvis det ikke er synlig skade, bør det være mulig å få byttet den.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...