bulseye Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvem liker dere zelda gamere best? Ocarina eller TW? Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Er ikke ferdig med TP enda, men liker følesen jeg fikk av OoT bedre. Ikke at TW ikke er ett bra spill. Det er helt konge, lenge siden jeg har hatt det så gøy med et singelplayer spill. Det med at jeg liker Oot bedre kan ha noe med at jeg var yngre da jeg spilte det. Begynner å bli noen år siden gitt. Tror ikke jeg kan si noe sikkert før det kommer på VC(som jeg håper) siden N64 er solgt for lenge siden. Endret 17. desember 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har ikke spillet gjennom Twilight Princess enda, men begge spillene er ekstremt bra. Jeg klarer ikke å velge, ihvertfall ikke før jeg har fullført Twilight Princess. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Pliis ikke tving meg til å velge mellom dem. De er begge så utrolig gode. Jeg klarer ikke å velge det ene fremfor det andre Zelda-serien Moderatornotis: En del smileys fjernet. Begrens bruken av smileys i fremtiden da overdreven bruk av disse bryter med retningslinjene og ser fælt ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Begge spillene topper hverandre, men liker alle spillene svært godt. Endret 17. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Zelda TT har gitt meg en feeling jeg ikke har hatt siden OOT. mii both! Eneste minuset jeg kan finne med TT er at det er for lett å ta fiendene i kamp. Var vel egentlig slik i OOT også? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Jeg liker TP bedre.. men A link to the past knuser fortsatt begge Endret 17. desember 2006 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 De fleste vil nok si OOT. Det er pga det var det første tyopen av det Zelda spillet. Noen som har spilt Wind Waker før OOT syntes at WW er bedre. Rart med det, men nostalgi vinner nesten alltid. Tenk deg de som spiller TP først nå? De kommer selvfølgelig til å like TP bedre enn OOT (ganske sikker på det) JEg selv venter med å spille mer TP før jeg får komponentkabelen. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hadde jeg bare hatt din viljestyrke Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg spillte Majoras Mask før OOT, så jeg har nesten alltid likt det litt bedre. Jeg har også likt alltp svært godt siden jeg spillte det når jeg var enda mindre igjen, men TP har jeg langt fra fullført. TWW var også er veldig bra spill. Jeg siterer IamBored, Zelda-serien<3 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvordan kan man velge mellom 2 perler av samme kvalitet, kaliber og kvantitet? Elsket OoT til N64, elsker det fremdeles, og elsker TP til Wii. Umulig for min del å velge mellom dem, følelsen jeg får når jeg spiller TP er akkurat den følelsen jeg fikk når jeg spilte OoT. Hakeslepp, frysninger, sorg etc. Alle følelsene fra OoT er i TP, så for min del er OoT like bra som TP. Its even Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes TP er best på alle måter utenom historien, der er OoT best Lenke til kommentar
bulseye Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Det beste hadde vært en ny skapning av ocarina of time med dagens teknologi Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Begge spillene er jo så klart veldig gode. Men jeg synes personlig at TP følger den gamle oppskriften litt for mye til punkt å prikke. Jeg ønsker meg et Zelda hvor det tas litt mer sjanser, og det er lagt i litt mer nytenkning. Siden jeg egentlig ser på det som et dead race, vil jeg si OoT siden det ga spillindustrien mer bakoversveis enn det TP gjør i sin tid. Endret 17. desember 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er vant til at Zelda er lagd i 3D nå. Får ikke helt den samme følelsen som den gangen jeg slo på N64 med Zelda Oot. Men får å si det sånn, Zelda Tp er close,og noe så sinnsykt skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Det beste hadde vært en ny skapning av ocarina of time med dagens teknologi thumbup.gif Nei, det syntes jeg ikke trengs. Sikkert mange som enige, Oot er magisk. Det spillet er et artistisk mesterstykke akkurat som TP, og jeg kan ikke komme på et spill som har beholdt sin 'grafiske styrke' like godt, den dag i dag. Endret 17. desember 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Nei, det syntes jeg ikke trengs. Sikkert mange som enige, Oot er magisk. Det spillet er et artistisk mesterstykke akkurat som TP, og jeg kan ikke komme på et spill som har beholdt sin 'grafiske styrke' like godt, den dag i dag. 7523583[/snapback] Enig, et vært Zelda spill som er kommet ut skal nytes i den formen det er i. Skal man endre på Skrik og Madonna bildene for å gjøre dem bedre? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fikk gåsehud av Zelda Ocarina Of Time i N64-tidene , fengende historie osv. Og nå med Zelda Twilight fikk jeg enda mer gåsehud, makan til lekkert spill skal du lete lenge etter. Synes håndkontrollen var lett å mestra, satt som ett skudd Bare digger håndkontrollen. Første gang jeg ridde på hesten, var helt sjuk opplevelse, fine bevegelser fra hesten og du kan sloss på hesteryggen som er dritfett PR idag så er The Legend Of Zelda Twilight Princess best etter min mening GO, go, go Nintendo Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det slår OOt uten problemer! Men må si det kommer til kort mot A link to the past. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det slår OOt uten problemer! Men må si det kommer til kort mot A link to the past. Amen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå