Krankemot Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er ikke gøy med copy paste da :/ man bør bare poste de spillene som man virkelig syns er gode ... Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Herregud, er ikke copy n paste, sjekk xfire profilen min. ALLE disse spilla har jeg prøvd, hadde jeg copy n paste hadde det vært 7/8 mer spill, jeg har MAAANGE på lager, men uheldigvis er det ikke mange gode gratis kvalitetsspill. Prøv spillene, dritbra! Lenke til kommentar
WerePixel Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Soldat, genial 2d-shooter herlig å knerte 3 små soldater på ett skudd med barrett Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 UR QUAN MASTERS! Må legges til. En remake av en gammel klassiker. Den er under stadig oppdatering så det er ikke noe vits å legge inn direkte link til download. http://sc2.sourceforge.net/downloads.php Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Fett når jeg skal oppdatere og jeg kommer borti en knapp slik at alt er tapt :S Ja, ja. Jeg fortsetter i morgen. Jeg har også lagt inn skjuleknapp slik at det skal bli mer oversiktlig. Mange spill der Spectznas91 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Alle spillene til Kenta Cho er dødsbra http://www.asahi-net.or.jp/~cs8k-cyu/index_e.html Her snakker vi kvalitetsgrafikk, alle spillene hans har en særegen retro-aktig look med svært mye farger. Fantastisk bra fyr. Alt er freeware. Tenk deg dette i rasende fart (Torus Trooper) Endret 31. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Alle spillene til Kenta Cho er dødsbra http://www.asahi-net.or.jp/~cs8k-cyu/index_e.html Her snakker vi kvalitetsgrafikk, alle spillene hans har en særegen retro-aktig look med svært mye farger. Fantastisk bra fyr. Alt er freeware. Tenk deg dette i rasende fart (Torus Trooper) 7844144[/snapback] det spillet var sått, men jeg viste ikke at han hadde lagd fler... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 plasmapong.com det er et kult, ja, ping pong spill med 2 player, sugekraft, sandkassemodus, og valg mellom hvilke kule effekter du vil bruke. Ja, også er selvfølgelig spillet gratis Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 kjenner noen igjen et spill der man har en worm.. men det ikke worms.. der man er under jorden, og kan ha mange morsomt våpen? Beste spillet Ever. Dette er desverre alt jeg vet om det... Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 kjenner noen igjen et spill der man har en worm.. men det ikke worms.. der man er under jorden, og kan ha mange morsomt våpen? Beste spillet Ever. Dette er desverre alt jeg vet om det... 7846803[/snapback] Hm, tenker du kanskje på Liero? Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Remakes av gode gamle Kings Quest spilla : Kings Quest 1 og 2 http://www.agdinteractive.com/ Kings Quest 3 http://www.infamous-adventures.com/kq3/ De er visst i gang med Kings Quest 4, Space Quest 3 og Quest for Glory 2 også Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 (endret) kjenner noen igjen et spill der man har en worm.. men det ikke worms.. der man er under jorden, og kan ha mange morsomt våpen? Beste spillet Ever. Dette er desverre alt jeg vet om det... 7846803[/snapback] Hm, tenker du kanskje på Liero? 7846905[/snapback] det ligner litt.. men alt jeg ser på de bildene er eksposjoner.. men banen virker lik.. og jeg søkte litt.. og fant ut at det var noe worms greier.. jeg skal skjekke litt.. Endret 1. februar 2007 av GothicGuy Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 mine innlegg. resterendetegn Lenke til kommentar
Nulani Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ikkje glem Battle for Wesnoth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Ferdig oppdatert. Tusen takk for spill. Lenke til kommentar
Naike Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 tror jeg aldri har prøvd så mange spill før + det er veldig mange bra gratis MMORPG spill der ute og =) bra jobba ! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Genial tråd! Måtte bare ha i mine innlegg mens jeg instalerer Mapel igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Ikkje glem Battle for Wesnoth. 7856652[/snapback] Må være noe galt med det... jeg klarer ikke tutorial-oppdraget xD Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 spillte et (el-)gammelt spill for mange år siden. Spillet er sikkert like gammelt som lemmings, og det ble kalt "TIM" eller noe. Det er et spill der du skal bygge en kulebane, men bjelker, speil som kan tende på en tråd på en kanon osv. Har lett lenge etter dette spillet, men finner det ikke (det er så mange andre søkeord på "TIM". Noen som vet hvilket jeg mener, og som kan gi meg en link, eller eventuelt ta kopi av det som er på en disket eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå