cowboy bob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) På strategi kan du legge til www.tribalwars.no eller.net. Tekstbasert strategispill. Med sånn der mulighet til å kjøpe fordeler som det heter så fint her. Endret 15. januar 2009 av Brukernavn1234 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 På strategi kan du legge til www.tribalwars.no eller.net. Tekstbasert strategispill. Med sånn der mulighet til å kjøpe fordeler som det heter så fint her. huh? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 På strategi kan du legge til www.tribalwars.no eller.net. Tekstbasert strategispill. Med sånn der mulighet til å kjøpe fordeler som det heter så fint her. huh? Fra listen: Rappelz (betal for fordeler) Vet ikke hva "fordeler" er i de andre spillene på listen, men er ihvertfall sånn der premium man kan kjøpe på TW. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Ser det er 18 sider her nå, så da begynner det jo ikke akkurat å bli "oversiktlig" lenger. Førsteposten er ganske grei, men den er ikke oppdatert siden mars. Hadde tenkt å ta med Scorched Earth 3D, men den var selvsagt med i førsteposten Så tar noen andre jeg hadde i linkene mine: Først et par andre lister: Freegames list at Megagames En annen liste i gbxforum om gratis spill Med bilder av spillene! Spill: Entropia Universe Type: MMORG-ish, space-ish spill-ish ting. Narbacular drop Type: Tja, forløperen til Portal Savage: The battle for Newerth Type: RTS / FPS? (RTSS - Real Time Strategy Shooter) Savage 2 Tpe: RTS/FPS Project Torque Type: MMORG racing game. Dark Oberon Type: RTS OS: cross-platform Vega Strike Type: 3D action space trade ting Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Åja.... Men syns det var litt rotete, men forstår setningen nå... Kanskje hatt et komma før "som det heter så fint her" ? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hvilket spill mener du ikono3? Alt jeg ser er et par bokstaver og det sier meg ikke en dritt. Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hvilket spill mener du ikono3? Alt jeg ser er et par bokstaver og det sier meg ikke en dritt. Henger meg på denne, skjønner heller ingenting. (Mener jeg la inn et innlegg før om det, men det ble visst borte?) Lenke til kommentar
residenevil Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 skal se om jeg kommer på no Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Narbacular dropType: Tja, forløperen til Portal Får en uhyggelig beskjed fra Avast om at den siden inneholder trojaner. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 takk for denne tråden:D nå er dte mye å glede seg til:D Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Narbacular dropType: Tja, forløperen til Portal Får en uhyggelig beskjed fra Avast om at den siden inneholder trojaner. Javel? Det er ikke en falsk positiv da? Skal innrømme at jeg ikke har prøvd den selv enda, men jeg har da lastet den ned. Kan ikke huske noen advarsel (men det kan komme av dårlig hukommelse ) Testet å laste ned nå, får også opp advarsel om en "JS/Downloader.Agent" fra AVG antivirus. Trykket bare "heal" så ser det ut til å gå greit, det var tilsynelatende ikke i selve downloaden. Men ja, det virker ikke spesiellt betryggende. Jeg scannet også Narbacular_drop.exe, og den var virusfri. Uten at jeg kan garantere det selvsagt. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor ligger ikke Red Alert og GTA på listen? Begge spillene er nå tilgjengelig på hjemmesidene til utviklerne - gratis Lenke til kommentar
littlebig Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 legg til soldat på skytespill Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Americas Army. Definitivt gratis bra online spill! Det er ikke gratis lenger ser det ut som. Lenke til kommentar
Daned Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Url til spelet: warsow.net Navn på spelet:Warsow Sjanger:Skytespill Lenke til kommentar
KlownX Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 legg til soldat på skytespill +1 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 frant nettopp denne tråden og skulle ønske det var en rangert liste eller noe slikt. Tenkte å prøve et mmorp spill. Men har ikke peiling på hvilket som er bra. Kan jo seff sjekke alle opp på youtube og finne ut hvilke som virker best, men.. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 noen som hvet om et gratis singleplayer skytespill vell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå