Gå til innhold

Gode spill som er gratis. [Førstepost utdatert]


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fanken tror ikke Archlord var gratis alikevel :no:

 

Lurte også på det.

 

Kan noen bekrefte om det er gratis, eller om det koster penger? :ermm:

 

sist jeg sjekket - som er en stund siden så er ikke 100 % sikker, så må man betale for selve spillet, men man trenger ikke å betale for å spille det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
Hvordan vet du det? Har du spurt dem?

 

On-topic: Area 51 http://www.gamershell.com/news_61608.html

Etter hva jeg har lest av deg så er ikke akkurat dine skriveferdigheter og plassering av komma perfekt eller. Så man bør kanskje ta en titt på se seg selv før man velger å kritisere alle andre. De fleste burde også klare å lese en skrivefeil eller to :) Noen ganger kan det gå ganske fort i svingene.

 

Archlord er helt gratis. Du har muligheten til å kjøpe Chantra Credits for ingame perks som er påpekt littebitte lengre opp. Sant skal sies, og sannheten er at Archlord er grindespill over alle andre grindespill. Vi snakker i ligaen til Lineage 2 her. Det er heller ikke SÅ mange som spiller det. Om du liker å grinde dag ut og dag inn, kan vel dette kalles ett godt spill. Men jeg ville heller anbefale å gå på en privat server for Lineage 2 (Jeg tror ikke det er ulovlig, så lenge de ikke tar seg betalt for det).

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Hvordan vet du det? Har du spurt dem?

 

On-topic: Area 51 http://www.gamershell.com/news_61608.html

Etter hva jeg har lest av deg så er ikke akkurat dine skriveferdigheter og plassering av komma perfekt eller. Så man bør kanskje ta en titt på se seg selv før man velger å kritisere alle andre. De fleste burde også klare å lese en skrivefeil eller to :) Noen ganger kan det gå ganske fort i svingene

Min unnskyldning er at jeg er en jævla utlending. Dessuten syntes jeg det var hysterisk morsomt å kommentere Hvo91s ufrivillig geniale setning, selv om jeg antageligvis er den eneste som har denne meningen. Uansett var det ikke særlig ondskapsfult ment, så du hadde ingen behov for å være kjedelig.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...