Gå til innhold

Gode spill som er gratis. [Førstepost utdatert]


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Skjønner hva dere mener med at Gratis spill er dårligere.. det er jeg oxo for..

men jeg syntes spillet var bra i forhold til de andre gratis onlinespillene.

Men jeg tar tilbake at flyff var bra.. Jeg hår gått drit lei bare på 5 dager.. Så ikke mye å skryte av..

 

Men kom med flere foreslag til spill :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant ikke hvor jeg skulle downloade Savage..

 

Så måtte jeg betale for å lage brukeren?

Er det meninga?

 

Noen andre som har noen tøffe spill..

 

Har sett på de andre "gratis onlinespill" trådene og der står det masse om America's Army er gratis, men når jeg skal downloade det så må jeg betale 3 dollar.

Ikke fordi jeg ikke hår råd til 3 dollar, men liker ikke å betale for spill som man kan downloade på nettet?

Noen som har noen svar?

Lenke til kommentar
Jeg fant ikke hvor jeg skulle downloade Savage..

 

Så måtte jeg betale for å lage brukeren?

Er det meninga?

 

Noen andre som har noen tøffe spill..

 

Har sett på de andre "gratis onlinespill" trådene og der står det masse om America's Army er gratis, men når jeg skal downloade det så må jeg betale 3 dollar.

Ikke fordi jeg ikke hår råd til 3 dollar, men liker ikke å betale for spill som man kan downloade på nettet?

Noen som har noen svar?

9596330[/snapback]

sjekk ut andre download hosts når du skal laste ned AA, det er gratis, har ikke betalt en krone jeg iaffall

Lenke til kommentar

www.nexon.net og www.ijji.com Alt fra Maplestory til mer actionfyllte spill som Gunz :D

 

Gunz er verdt å ta en titt på . Å bli god i det kan ta sin tid. ( eks. en lvl 1 kan ta en lvl 15 viss den som er lvl 1 er blitt ordentlig god i det og virkelig kan spille )

 

Alle må lastes ned :/

Endret av Gamecuber`n
Lenke til kommentar

Upshift StrikeRacer.

 

Fiktivt bilspill, du har våpen på bilen din. Ligner på burnout, men bare at du kan skyte ned dine motstandere/legge feller osv. Veldig god gameplay, ble overrasket. Prøv folkens!

 

http://strikeracer.gpotato.com/

 

----------------------------

 

TrueCombat:Elite

 

En total konversjon av det velkjente spillet Enemy Territory. Setter deg i modern warfare, realistisk, bedre grafikk.

 

NATIONS CUP ER PÅ GANG FOLKENS, JEG ER MED I TEAM NORWAY, BLI MED IDAG OG LA OSS KJEMPE FOR NORGE. LA OSS BLI NR.1 I TURNERINGEN!

http://www.truecombatelite.net/content/view/88/166/

Lenke til kommentar

Archlord er ganskje bra, er selv Human --> Archer. Problemet er at jeg brukte 2 timer av mitt liv fra human sin verden og over til orcenes område. Litt av en tur det gitt, ble angrepet av lvl 90 monstre og jeg er selv lvl 16. Noe av det villeste jeg har opplevd, masse blindveier osv :(. Tok meg evigheter, og nå er jeg stuck i orcenes verden :(.

Lenke til kommentar
Er det lenge siden du dowloada AA?

Det koster noe overalt.

Legg ut en link vis du finner det.

9610065[/snapback]

 

Er bare du som trykker FEIL! AA er gratis, du må bare trykke på LOW SPEED og ikke HIGH SPEED ;) Ville si DUST siden du var litt frekk med han andre ^^ Men kan jo ikke gjøre det her inne på Diskusjon.no :innocent:

Lenke til kommentar
Merkelig, men jeg tror ikke noen har nevnt FarCry. Det er jo blitt lagt ut gratis nå :D

9652718[/snapback]

tror ikke at dette er gratis lengre. Jeg fikk spilt det selv, men jeg har hørt om mange som ikke får lastet det ned lengre.

AA betyr kanskje americas army, men er ikke sikker

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...