Gå til innhold

Gode spill som er gratis. [Førstepost utdatert]


Gjest Slettet+987123897

Anbefalte innlegg

Det spille der hørtes bare helt genialt ut da _KroSjefen_, da får jeg endelig prøvd ut nerde drømmen :D

8770287[/snapback]

 

du aner ikkje kor genialt det egentlig er..laget av en danske som du kan sei har meget gode programmerings skillz..

 

anbefaler og begynne på easiest med 6 mill i banken og game mod på normal..da er det mulig og tjene opp mot 140 mill før 1990..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan også nevne att samme fyren som har laga gamebiz 1 og 2 har også laga spilla

chart wars og bestseller..

 

I chart wars skal du drive ditt eget platestudio, mens bestseller skal du drive ditt eget forlag..

 

eg har ikkje prøvd desse to men er dei like bra som gamebiz2 så er dei og anbefale..

 

LAST NED HER!

 

han driver også og utvikler eit spill hvor du skal eige ditt eige bil firma som skal designe og selge biler over heile verden..hukser ikkje navnet på det..

 

EDIT: Carbiz var namnet..:)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Et tips til dere som har penge problemer i GameBiz 2:

 

1. Trykk på <TAB> ingame slik at consollen kommer opp

2. Skriv inn "TESTING CHEAT" og du får 1000000000 $

8771376[/snapback]

 

neinei..må ikkje jukse...det er mykje morsommere når du får det til sjølv og tener masse peng..eg har sittet maange timer med det spillet og har eit par måter og tene store penger på raskt,..litt flaks må ein ha men..;)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg på RPG på ATARI 2600 konsollen men det solgte ikke noe bra, selvom gameplayet og alt var "good", jeg hadde vært på messa og fikk noen positve tilbake meldinger om spillet og trodde da at spillet ville selge, det solgte bra i noen uker. Jeg prøvde å oppgradere spill motoren og sende arbeiderne til studier og lagde da en ny release av spillet med den nye motoren, den solgte bedre, men bare i noen uker den også, så jeg reperte det samme, kjøpte advanced piracy protection (eller hva det enn heter) og kjøpte fullt oppgradert tools. Det endte med at jeg ble bankrupt etter relase 3 av spillet mitt siden jeg ble slått av de klassiske spillene som solgte veldig godt.

 

Har noe noen tips om åssen jeg kan få kommet i overskudd?

Lenke til kommentar

første prioritet....utdanne mannskapet ditt...det første du må tenke på er programming skills..men når du skal velge din special skills velg leadership..

 

du bør ha minst 4-5 i prog skills før du lager ett spill..også 5 på grapihcs og GUI,

 

utdann ein som grafikk designer, ein som programmerer, og GUI..men minium 5 på dei ulike..

 

kjøp større office med en gang du starter spillet..!

 

du må få ivertfall over 100 i poeng på din motor, selg den så mykje som mulig men tricket er og få solgt den for så høg pris så muleg men ikkje støtt opp for lenge..support weeks helst ikje meir enn 35 weeks..28 er minimum

 

når du har lansert spillet, begynn på en sequel med en gang..også lager du en ny motor..

 

du tjener mykje meir av og lage spillet til fleire platformer men det tek meir tid..

 

VIKTIG: kjøp dyreste utviklingstools til spillet ditt FØR du starter produksjon..det vil ikje bli tatt hensyn til viss du allerde har startet utviklinga..

 

kjøp dyreste tools for GFX, programming og den siste..hukser ikkje siste .:p

 

dette vil redusere utviklingstiden BETRAKTELIG...mer enn halvere..

 

ikkje lønn dine utviklere for masse, ikje gji dem frynsegoder med det første..det er sånne ting som suger peng av kontoen hver måned..prøv med ikkje mer enn 2500$ i månedslønn..

 

lag kun action spill...action spill selger alltid superb uansett..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Veit noen om det finnes det spill som ligner Carbiz, men som er ferdig utviklet, hvor man eier et eget flyselskap og skal designe og lage egne fly?

8772857[/snapback]

 

hmm...det har eg ikkje hørt om trur eg.. :hmm:

8774412[/snapback]

 

ok. *fjortentegnsregelen*

Lenke til kommentar
første prioritet....utdanne mannskapet ditt...det første du må tenke på er programming skills..men når du skal velge din special skills velg leadership..

 

du bør ha minst 4-5 i prog skills før du lager ett spill..også 5 på grapihcs og GUI,

 

utdann ein som grafikk designer, ein som programmerer, og GUI..men minium 5 på dei ulike..

 

kjøp større office med en gang du starter spillet..!

 

du må få ivertfall over 100 i poeng på din motor, selg den så mykje som mulig men tricket er og få solgt den for så høg pris så muleg men ikkje støtt opp for lenge..support weeks helst ikje meir enn 35 weeks..28 er minimum

 

når du har lansert spillet, begynn på en sequel med en gang..også lager du en ny motor..

 

du tjener mykje meir av og lage spillet til fleire platformer men det tek meir tid..

 

VIKTIG: kjøp dyreste utviklingstools til spillet ditt FØR du starter produksjon..det vil ikje bli tatt hensyn til viss du allerde har startet utviklinga..

 

kjøp dyreste tools for GFX, programming og den siste..hukser ikkje siste .:p

 

dette vil redusere utviklingstiden BETRAKTELIG...mer enn halvere..

 

ikkje lønn dine utviklere for masse, ikje gji dem frynsegoder med det første..det er sånne ting som suger peng av kontoen hver måned..prøv med ikkje mer enn 2500$ i månedslønn..

 

lag kun action spill...action spill selger alltid superb uansett..

8771513[/snapback]

 

da har jeg prøvd tipse ditt, og det funka, jeg kom på 1st på begge listene fra messa 3 ganger på rad med 3 utgivelser, og jeg tjente minst 5 mill på 1 måned.

Lenke til kommentar
da har jeg prøvd tipse ditt, og det funka, jeg kom på 1st på begge listene fra messa 3 ganger på rad med 3 utgivelser, og jeg tjente minst 5 mill på 1 måned.

 

5 mill på en måned ja..:) klarer du og holde den strømmen i noen år mens du lager noen flere sequels til bra selgende spill så er du oppi 100mill før 1990..og da kan du vurdere og lage enn spillkonsoll...men det er ein heilt anna business,..;)

 

eg har prøvd og laga konsoll 6 ganger og har klart og gått i overskudd en gang..tjente 600 mill før 2006..:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...