rikkmund Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Skal bygge om om HP Pavilion w5180.no til en stillegående HTPC. Må bytte om hovedkortet da det ikke støtter noen form for viftestyring, og har heller ikke nok kontakter til avlesninger av viftehastigheter. Cpuen min er en D830 Smithfield som er bra nok enda. Lurer derfor på om noen har et tips til et m-atx hovedkort som tar min CPU og samtidig tar Core 2 Duo ved en senere anledning? Kanskje alle LGA775 Core 2 Duo Hovedkort støtter D830? Har ingen andre krav enn viftekontroll\avlesning (helst 3 stk), at det er m-atx format, og at den støtter DDR2( Det gjør vell alle nå?) Endret 17. desember 2006 av rikkmund Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis du skal ha plass til 4xDDR2 moduler, så er det en liste her. mATx, LGA775, 4xDDR2 Gir noen valg ihvertfall. Asus P5LD2-VM CPU/Chassis FAN connectors,3-pin PWR FAN connector, The ASUS P5LD2-VM with Q-Fan technology intelligently adjusts fan speeds according to system loading to ensure quiet, cool and efficient operation. Hvor bra den er vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå