Dorian Gray Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 For å oppfordre til mer og bedre deltakelse fra de medlemmene som ikke er blitt valgt ut til å bli moderator synes jeg helt klart at moderatorer bør holdes utenfor visse konkurranser. Det er som nevnt enklere å skille seg ut når man har fysisk makt til å flytte på tråder enn når man setter seg ned og lager en skikkelig god tråd som hjelper forumet. Det er mange moderatorer som er flinke til dette (cun, twfa, Fjotten), men likevel synes jeg at brukerne bør prioriteres i den sammenhengen. Jeg ville ikke nominert en bruker til årets moderator, ei heller en moderator til årets bruker. Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er jeg newb? håpet på hedersprisen Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Er jeg newb? håpet på hedersprisen 7601489[/snapback] Tviler på du blir nominert med hele dine 19 poster... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Marley? Seriøst mann, du har postet over 6000 innlegg på mindre enn et år! Anyway... Ridderprisen: Mr. Berg Hedersprisen: Jarmo! Newbieprisen: mrbjoern 7587428[/snapback] Begrunnelse takk, slik at nomineringen ikke blir ignorert Ellers; Førsteinnlegget er oppdatert med de nominerte så langt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil nominere Tom_waits_for_alice for hans forståelige og alltid trivelige tone. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Ops... Ridderprisen: Mr. Berg Har fått mye hjelp fra han i WDHC. He's my angle! <3 Hedersprisen: Jarmo! Han er jo bare tøff. Det bør være grunn nok! Newbieprisen: mrbjoern ... <--- Glem han... Han var liksom bare den første jeg tenkte på når det var newbie. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Jeg vil nominere Tom_waits_for_alice for hans forståelige og alltidtrivelige tone. 7727820[/snapback] Som Newbie? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Når vil semifinale/finale gå av stabelen? Har nå passert begge datoene du satte i første posten Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 Vet at datoene er passert, de blir litt tentative. Hadde aldri trodd folk vill ha så mange avstemninger i første omgang, så jeg svømmer fortsatt rundt med hodet så vidt over vannet. Men vi må få unnagjort alt i januar syntes jeg. Angående hederspris så syntes jeg egentlig Øyvind Dahle sitt forslag tidligere er en langt bedre løsning enn en ren kåring. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Støttes Med støttehjul på begge sider av "tråd"sykkelen Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Ridderpris: Cutthroat Bill Han hjalp de fleste med å lage juleavatar. Det må også sies at han lagde de fineste også. Omtrent alle mine avatarer har vært laget av han. Pga av dette har jeg lyst til å skifte avatar hver eneste dag. Har kontakta han på PM flere ganger der han har kommet til unnsetning... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dell9200 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=66416 For hans gode tråder om alt nytt fra Windows i det siste Han hjelper mange, og jeg har takket være ham fått prøve Windows Vista i lang tid på forhånd, og Windows Media Player (tilogmed før den offisielle beta'n ) Nominerer ham til Hedersprisen. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 tom waits for alice, han nomineres til ridderprisen grunnet sitt evige egasjament og utallige gode poster. En ressursperson for en slik pris. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 tom waits for alice, han nomineres til ridderprisen grunnet sitt evige egasjament og utallige gode poster. En ressursperson for en slik pris. 7736975[/snapback] Det var det jeg mente, TENK Lenke til kommentar
fox Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Dotten, han nomineres til ridderprisen av meg på grunn av han kommer og går i hver tråd og redder alltid jomfru i nød. Ikke så rart siden han er jo Dotten aka Supermann! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (endret) Dotten bør vel også nomineres til hedersprisen. Alt arbeidet han har lagt ned i krim, årskavalkader og avstemninger bør ikke gå unevnt edit: Så nå at han allerede var nominert... Endret 16. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Dotten, han nomineres til ridderprisen av meg på grunn av han kommer og går i hver tråd og redder alltid jomfru i nød. Ikke så rart siden han er jo Dotten aka Supermann! 7738190[/snapback] Nooo! Du fratok meg nettopp den sikre seier! Alle som jeg ønsket å nominere er allerede nominert, så jeg har ingen å nominere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Nå er jo Dotten nevnt tidligere og mannen fortjener hedersprisen for sitt ustoppelige arbeide for forumets beste, helt klart. Han har brukt veldig mye av fritiden sin for oss i forumet, uten tvil. Seff har vi mange andre gode kanditater men akkurat for år 2006 er Dotten min kanditat. Mvh De ubestikkelige Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Vil nomminere Zethyr til Ridderprisen. Fordi han har mange gode og informative svar i en del tråder. Han finner også gode kilder som man kan stole på. Endret 19. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 For hedersprisen nominerer jeg herved JoachimR. Nei, han har vel ikke vært her mye i det siste, men hvem kan vel glemme hans legendariske tråder og innlegg? Det var alltid en fryd å diskutere med Joachim rett og slett fordi han hadde så annerledes tankegang enn de aller fleste. Dessuten var han en skikkelig hyggelig kar som førte til noe ekstra på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg