larsjoh Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei! Jeg har fått et lite problem med den eksterne harddisken min. Når jeg skrur den på, så vil ikke stasjonen vises på "Min Datamaskin"! Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Hvilken model er det? Fønker den på andre pcer? Har du testa andre USB porter? Finner du den i BIOS? Har du klaget til forhandler? Har den fønket før men ikke nå? Hvilket hardware har du? GI INFO! Du burde heller spurt: - Er den helt ny? - Hvis den er ny, er den partisjonert og formatert? 7518486[/snapback] Jaja men tenk om den ikke var ny. Glemte helt å spør om den var partisjonert. Vis du ikke har partisjonert hdd så høyre klikk på min datamaskin> Behandle så finner du Diskbehandling under Lagringsplass Endret 17. desember 2006 av Erlend0_o Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du burde heller spurt: - Er den helt ny? - Hvis den er ny, er den partisjonert og formatert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå