Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tok meg litt tid å finne svaret på oppgave en, men med Google og Google Translate finner vi frem over alt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fant det til slutt, men det var ikke så lett som alle skulle ha det til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Fant det til slutt, men det var ikke så lett som alle skulle ha det til. Syns ikke det var så lett jeg heller, kom bare frem til masse taiwanske sider som jeg måtte oversette for å komme videre ... men man kan jo ikke regne med å få stæsj gratis heller da Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Syns ikke det var så lett jeg heller, kom bare frem til masse taiwanske sider som jeg måtte oversette for å komme videre ... men man kan jo ikke regne med å få stæsj gratis heller da 7522111[/snapback] Det finnes faktisk en engelsspråkelig side som også kunne svare på problemet, men det er nå så... Desto færre som klarer det, desto større sjangs for at jeg vinner Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Brukte altavista på spørsmål 1 og fant det på 10 sek (jeg sier ikke noe om google søket, hehe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå