Maxila Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) har hatt logitech z-5500 en stund, og nå i det siste har det kommet opp flere valg i menyen :S hva er forskjellen på de forskjellige som er på input? stereo1 og stereo2 og stereo3, før var det bare en som het stereo. og er det noe grunn at det har kommet så mange i det siste? Endret 16. desember 2006 av maxila Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er bare muligheten til å velge mellom de 3 forskjellige stereo-inngangene på baksiden dersom du ikke kjører "6-channel direct"... hvorfor du ikke har fått velge tidligere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Er bare muligheten til å velge mellom de 3 forskjellige stereo-inngangene på baksiden dersom du ikke kjører "6-channel direct"...hvorfor du ikke har fått velge tidligere vet jeg ikke. 7522355[/snapback] tro den må ha flytta på seg for sto på 1.3 nå. men hva er forskjellen på de med nummeret på slutten. edit: alså stereo1 og stereo2 og stereo3 Endret 17. desember 2006 av maxila Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er bare muligheten til å velge mellom de 3 forskjellige stereo-inngangene på baksiden dersom du ikke kjører "6-channel direct"...hvorfor du ikke har fått velge tidligere vet jeg ikke. 7522355[/snapback] tro den må ha flytta på seg for sto på 1.3 nå. men hva er forskjellen på de med nummeret på slutten. edit: alså stereo1 og stereo2 og stereo3 7523208[/snapback] Enkelt og greit om den henter signalet fra plugg nummer 1, 2 eller 3 på baksiden av den dingsen med displayet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå