ponke Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hva i alle dager? Dette ser ut som en helt blank post ifra en "blank" bruker... Jeg bruker Opera 7 (beta) Flere som ikke ser noe i posten over? ;P Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Hva skjedde nå da, var faktisk ikke jeg som startet denne diskusjonen, men nå har jeg ID: 1??? Dette er sykt! Tror jeg svarte idet noen slettet sin melding eller noe, og den meldingen var ID: 1? Haha, kan en moderator slette denne tråden, dette var bare teit! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Tja... vi kan jo diskutere noe annet her i mellomtiden? Åssen er været der du bor? :razz: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Tja, idag var det noe overskyet, kaldt i luften, men solen tittet frem ganske ofte. Noe som fikk den kalde luften til å skrike av smerte. Og om du ikke tror på at det faktisk ikke var jeg som startet tråden, jeg har faktisk en P4 2Ghz, så det er helt uinteressant for meg å få vite temp på en 2,8. Dette var teit, jeg kom inn akkurat idet noen slettet en melding eller noe. :razz: Lenke til kommentar
Treat Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 tji-hihiihiih :PpPpP det var lyhl Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kab temp 24-26 grader cpu temp 25-29 grader rom temp 20-23 grader Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Takker for svar, på et spørsmål jeg ikke spurte om FAKTA! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Den er grei, da har vel han/hun som spurte fått et svar da :smile: Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Håper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå