olemedkrutt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) #include <iostream> #include <windows.h> int main() { std::cout << "I just hit enter :D\n"; while(1) { Sleep(1000); keybd_event(VK_RETURN,0,0, 0); keybd_event(VK_RETURN,0, KEYEVENTF_KEYUP,0); } } Prøver å kjøre dette mens jeg er inne på en cs server for å holde meg unna afk. Jeg skal da skyte med pistolen hvert sekund, men det skjer ikke. Åpner jeg et text dokument ser jeg at enter blir trykt. Men hvorfor ikke i cs spillet ? Endret 16. desember 2006 av olemedkrutt Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg skal ikke si det for sikkert men hl bruker jo DI for å mota tastatur trykk så det er jo mulig at verken WM_KEYUP eller WM_KEYDOWN blir brukt av DI. Lenke til kommentar
darkspacemonster Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg skal ikke si det for sikkert men hl bruker jo DI for å mota tastatur trykk så det er jo mulig at verken WM_KEYUP eller WM_KEYDOWN blir brukt av DI. 7518393[/snapback] Ja, det er riktig. Half-Life bruker DirectInput. Så du må hooke DirectInput for å gjøre det du vil. Microsoft DirectInput snakker direkte med tastatur/mus driverne. keybd_event sender windows meldinger, men disse kommer aldri til Half-Life. Eksempel på DirectInput hooking: http://www.gamedev.net/community/forums/to...topic_id=371104 Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Det er mye jeg ikke skjønner på den siden der. Kan noen orne kode for meg? Sånn at jeg bare kan gå: presskey('d'); ? Lenke til kommentar
亚历山大 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Olemedkrutt, for å undgå å være såkalt "afk" i Counter-Strike vil jeg anbefale deg å kode noe helt annet. For å få deg godt i gang sender jeg deg videre til et forum fult av guider og folk som liker å hjelpe -> Game Deception! Det du kan lage / adde etter litt studering er en såkalt "walkbot" som er vist i en eksempel kode av CrazyLord (Link finner du her. Når du først har kommet så langt åpner det seg mange nye muligheter, som ikke altids fører til det gode :/ ) Endret 27. juli 2008 av zorgion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå