Propofol Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg så akkurat en brilliant dokumentar på NRK Nett-Tv. Da jeg var ferdig tenkte jeg at jeg skulle se en dokumentar som het "Luftens Livreddere" da filmen plutselig stoppet opp i et stillbilde ca 1 min. ut i dokumentaren. Prøvd flere ganger, men det låser seg omtrent samme stedet hver eneste gang. Blir litt irritert og trenger sårt hjelp! Hva kan være galt, og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har vært mye slik med Nett-TV at det plutselig stopper, ihvertfall som jeg har erfaring med. Jeg aner ikke hva det kommer av, men irriterende er det. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har du NGT skulle det forklare noe. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Har du NGT skulle det forklare noe. 7519044[/snapback] Hva er NGT? Kan du forklare? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 NGT er NextGenTel så vidt jeg kan skjønne. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Har du NGT skulle det forklare noe. 7519044[/snapback] Hva er NGT? Kan du forklare? 7519109[/snapback] Det var snakk om at next gen tel strupet NRK-sendingene a la slik canal digital struper fildeling. Vet ikke om de fortsatte med det. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Nei jeg har ikke NGT. Lenke til kommentar
starks Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 har ikke NGT jeg heller og opplever det samme. La oss si jeg spiller 20 sendinger fra NRK nett-tv i løpet av en uke. Av disse 20 vil 2-3 av disse henge seg i tide og utide. Noen går et halvt-et minutt før den stopper helt opp og fryser i stillbilde, noen går lengre uti før den gjør det. Felles for alle er at jeg kan dra tidslinjen et par sekunder lengre frem, og da vil video starte igjen (mister bare noen sekunder) - problemet er at det skjer igjen. Etter at den startes igjen går den kanskje 1-2 min så stopper den igjen.. Dette har ingenting med linjekapasitet å gjøre. Selv om ett program hakker vil jeg kunne kjøre 100 andre som ikke gjør det på samme tidspunkt. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Kan det ha noe med det trådløse nettverket? Kan det være en ustabilitet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå