imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan få kjøpt Volvolist. Jeg har lett rundt i hele byen (Haugesund), men har ikke funnet annet enn 100m-ruller som ikke er til salgs for priv.pers. Vet at det er flere navn på den. Tror jeg har sett navnet "c-list" et sted her. Har ikke klart å finne et bilde, men jeg tror dere vet hva jeg mener. Skal brukes til å "fjerne" skarpe kanter. Er det forskjellige størrelser på dem? Antar det, da... Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan få kjøpt Volvolist. Jeg har lett rundt i hele byen (Haugesund), men har ikke funnet annet enn 100m-ruller som ikke er til salgs for priv.pers. Vet at det er flere navn på den. Tror jeg har sett navnet "c-list" et sted her. Har ikke klart å finne et bilde, men jeg tror dere vet hva jeg mener. Skal brukes til å "fjerne" skarpe kanter. Er det forskjellige størrelser på dem? Antar det, da... 7517737[/snapback] Økonomideler har stort utvalg av gummilister, og leverer i metervis, sender med posten, i oppkrav for nye kunder, medfølgende faktura for de som har handlet endel der... (gummilister finner du på side 11 i utstyr&rekvisita-kapitlet) Netthandelsløsninga deres er dessverre dårlig, du må først lese deg fram til delenummer i katalogen (på nett eller papir), lete opp prisen i en separat prisliste, og så legge inn bestilling manuelt med delenummeret.. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg fant ingenting der. Bump Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg fant ingenting der. Bump 7529405[/snapback] Ser minst to typer her som er beregnet på det bruksområdet du nevner; KAR-49222 (27kr/m+mva) og GUP-2025 (19kr/m+mva) (se vedlagt pdf-fil) Kanskje en ide å forklare litt bedre hva du er ute etter-hvor tykk/tynn er f.eks. kanten du skal bruke dem på? Ellers får du lete i bilutstyrs-kataloger; Biltema, CD Cardic, Clas Ohlsson etc. gummilister.pdf Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vis det er list du skal ha for og bruke rundt kanter når har kappet i ett kabinett er det kansje sånne du er ute etter. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis du er interessert så kan jeg skaffe dette billig for deg. Den typen jeg har er svart, men har flere størrelser alt etter hvor tykk kant/plate du skal dekke til. Send meg isåfall en PM så kan jeg fikse dette hvis du vil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå