bombelars Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det virker jo lett, men er det egentlig det? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette bryter vel norsk lov? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kanskje han skal på ferie i hellas og vil ha noe og bedrive dagen med? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 problemet er vel å få fjerna metanolet. Alt før det er jo nesten for lett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Her kan du lese om hvordan man kan lage sprit - du kommer selvsagt ikke til å gjøre det da det ville vært et lovbrudd. http://www.amazingstill.com/no/Plastbrenneren.pdf Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg vil her henvise til norges lover: § 8-1. Forbud mot tilvirking og omdestillering av brennevin. Det er forbudt å foreta tilvirking eller omdestillering av brennevin for andre enn de som har tillatelse til det. Det er altså lov å informere hvordan hjemmebrenning utføres ifølge Norges lover. Til tross for dette ønsker vi ikke at brukere skal informere om handlinger som bryter norges lover. Som for eksempel hjemmebrenning. Denne tråden bryter ikke med en spesiell retningslinje, men jeg henviser da til dette utdraget fra retningslinjene: #15: Moderatorer kan stenge tråder og utestenge brukere for grunner som ikke står nevnt i retningslinjene. I slike tilfeller gis en begrunnelse for stengningen av moderatoren som foretar denne. Evt. klager rettes til moderatoren eller forumstyret pr. e-post. Dersom noen mener denne tråden er stengt på feil grunnlag rettes klager til meg på PM eller til forumstyret via e-post. Jeg ber om at klagene isåfall holder en høflig tone og er velbegrunnet og saklig. Tråden stenges. Snorre Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dette bryter vel norsk lov? 7517982[/snapback] Selve info om hvordan man fremstiller etanol er helt lovlig, alle som har noen kjemitimer kan fixe saken med tilfredstillende resultat. Hjemmeproduksjon av sprit er derimot forbud uten tillatelse fra myndighetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg