Blå ku Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jeg har et problem med min data oppgavelinja viser ikke hvilke vinduer jeg har oppe noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis hele oppgavelinja er borte, kan det være at explorer.exe er deaktivert. Bare trykk windows-knappen + R så kommer "kjør" eller "run" opp. Der skriver du "explorer.exe"(uten anførselstegn) og trykker enter. Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis hele oppgavelinja er borte, kan det være at explorer.exe er deaktivert. Bare trykk windows-knappen + R så kommer "kjør" eller "run" opp. Der skriver du "explorer.exe"(uten anførselstegn) og trykker enter. 7517671[/snapback] Hele oppgavelinja er ikke borte men vinduene som skal vises der kommer ikke opp Lenke til kommentar
norbat Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 En systemgjenoppretting (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) til en dato der alt virket ok, vil gjøre susen Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 En systemgjenoppretting (tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting) til en dato der alt virket ok, vil gjøre susen 7517784[/snapback] Jeg har ikke opprettet et sånt punkt og uansett da alt virket normalt........husker ikke Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kan du ta en titt i hendelses loggen å se om windows klager over noe ? (Kontrollpanel, administrative verktøy, hendelseslogg). Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Kan du ta en titt i hendelses loggen å se om windows klager over noe ? (Kontrollpanel, administrative verktøy, hendelseslogg). Mvh, Beej80 7517911[/snapback] Sry funka ikke det heller Fant ingen klager Endret 17. desember 2006 av joahas Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg hadde noen underlige problemer med oppgave linja mi en gang. Der plutselig start knappen ble borte osv. Dette skyltes et virus eller spyware. Oppdater antivirusen\antispywaren, og kjør en full scan. Lenke til kommentar
kosegutt10 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg har et problem med at explorer.exe filen er flyttet til skrivebord:S da funker jo ingenting! er det noen som vet hvordan jeg kan få explorer.exe der den skal være? Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 jeg har et problem med at explorer.exe filen er flyttet til skrivebord:Sda funker jo ingenting! er det noen som vet hvordan jeg kan få explorer.exe der den skal være? 7528943[/snapback] Det er vel litt Off-topic Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 jeg har et problem med at explorer.exe filen er flyttet til skrivebord:Sda funker jo ingenting! er det noen som vet hvordan jeg kan få explorer.exe der den skal være? 7528943[/snapback] Litt sykt off topic, les regler før du poster du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå