4588pkdkrikue5c Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Heisann. Jeg sitter her med en DVD film som kun varer i fem minutter. Sitter derfor å lurer på om det i det hele tatt er vits å kaste bort en 4,7 gb plate bare for de vell 600 megabytesene filmen tar. Kan filmen brennes på en vanlig CD-R uten at noen DVD spillere har problemer med å lese den? Er ganske forberedt på et nei nå Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Som en data-cd vil ikke dvd-spillere takle den. Det er noe som heter VCR / VRC (elns), som de fleste dvd-spillere takler utmerket. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 De fleste? Så egentlig er det bare enklest å ta det på en vanlig DVD? Det er jo tross alt ikke verdens dyreste plater jeg brenner på så. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Som en data-cd vil ikke dvd-spillere takle den.Det er noe som heter VCR / VRC (elns), som de fleste dvd-spillere takler utmerket. 7517531[/snapback] VCD er vel det du vil frem til. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Som en data-cd vil ikke dvd-spillere takle den.Det er noe som heter VCR / VRC (elns), som de fleste dvd-spillere takler utmerket. 7517531[/snapback] VCD er vel det du vil frem til. 7517546[/snapback] Godt mulig. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Nei jeg er nok ikke intressert i VCD. Har brukt det før, og det kommer jeg ikke til å bruke igjen! Uansett er nok det aller enkleste å bare legge alt på en DVD. Så tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Prisforskjellen på CD og DVD er svært liten i dag, men vil du absolutt bruke CD, må formatet du velger være SVCD. Det er et hakk dårligere enn DVD, men du ser neppe noen stor forskjell, og leses vel av de fleste DVD-spillere. VCD-formatet er dårligere, ligger vel på ca samme kvalitet som VHS-band. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du kan brenne en svcd. Det er bedre kvalitet enn vcd. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Ja jeg har prøvd både VCD og SVCD. Men jeg foretrekker nok DVD. Det var bare et spørsmål på om det var mulig å brenne DVD'en i DVD format på en CD. Altså med VIDEO_TS og AUDIO_TS mappene å få det til å fungere. Men det antar jeg det ikke gjør, og jeg bruker bare en helt vanlig DVD plate.. Men jeg setter virkelig pris på at folk poster svar på postene, sånn at jeg er skråsikker på at det ikke lar seg gjøre Menyen blir jo svært begrenset på SVCD etter hva jeg har erfart, men det er faktisk talt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå