Gå til innhold

32"/28" widescreen

Xvani

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ute etter en BILLIG, OK widescreen.

Den bør ha S-video inngang, helst bak pga den skal kobles opp mot PC'en.

Ellers er det billedkvaliteten som er viktigst, da jeg skal koble mot stereoanlegg allikevel.

mer enn 1-5 sider txt TV er et must.

Noe mer jeg trenger (hva er kamfilter?)

Hadde vært fint om jeg kunne få linker oxo,, har sett på lydogbilde.no også, men billige TV'er der var fra 1999 og sånn...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan jo prøve å forklare kamfilter. Det brukes for å separere lys og farger i et composite signal.

Composite er den dårligste signal kvaliteten du kan velge ut fra PC'en. Hvis du velger S-Video (også kalt SVHS) så kommer farger og lys som separate signaler, og du bruker ikke kamfiltret. Man bør altså alltid velge S-Video.

Lenke til kommentar

billig er nok et stykke under 10000kr desverre. Så et tilbud et eller annet sted til rundt 6700, veit man ikke får veldig kvalitet, men det må da gå ann å få til et bra kjøp?

Kriteriene er lave. (i rangert rekkefølge)

- Pris

- S-video

- Tekst TV

bra billedkvalitet er oxo et pluss, men det er greit bare det er OK. Resten driter jeg fullstendig i.

(eller er det noe jeg har glemt?)

Har ikke mye penger til rådighet når det gjelder TV. Pusser opp kjøkkenet (FY **** SÅ DYRT!)

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg kjøpte med en billig 28" widescreen fra Philips.

Med kamfilter, crystalclear III, osv

jeg betalte 5400kr på elkjøp (på tilbud).

Dra på Elkjøp, der kan du prute ihvertfall 2000kr ned

i pris.

Alle jeg kjenner sier det ser ut som en 100Hz selv

om det er en 50Hz.

Du trenger ikke og kjøpe det beste når det nestbeste funker!

:smile:

Lenke til kommentar

Seriøst, hvis du skal kjøpe deg Tv og 10000 og ønsker på koble den til PCen så er jo prosjektør et naturlig valg. Du får sony-prosjektorer 800x600 1000 ansi til 14500,- nå.. .det er priskrig i oslo på dem.

Rolfs, den butikken på schous plass og lefdal

sverre

Lenke til kommentar

Hvis du vill ha 32" så kjøp en Panasonic Flat 50Hz på elkjøp. Koster bare 8000 og jeg er veldig fornøyd!

Fant den ikke på elkjop.no men de har den bl.a på elkjøp på XXL i sandvika (jeg besøkte en venn der og kom over den perkfekte TV for mitt bruk og så fikk jeg faren min til å komme ned og etter at jeg hadde tatt ut penger var den min :smile: ) og sikkert noen andre steder.

Projektor er ikke noe dårlig alternativ det heller, men jeg synes det er litt rart og se på TV med projektor (med andre ord en dårlig unnskyldning for at jeg ikke hadde rå til projektor :grin: ) men DVD synes jeg er helt perfekt! Bilde koblet fra data'en eller PS2/XBOX er sikkert bra det og med projektor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...