Gå til innhold

min QXL auksjon, fått bud fra ny bruker!

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Får man ikke refundert pengene hvis kjøperen viser seg å være falsk? I så fall har qxl en GOD del å rette på.

7537958[/snapback]

nei det er nettopp det som er så irriterende

Lenke til kommentar
vel qxl er full av falske brukere. det er ikke så rart at man da er redd for at slike ødelegger auksjonen din. man betaler faktisk det det koster å lage en auskjon(60kroner) selv om budvinneren ikke faktisk kjøper varen.

7537633[/snapback]

du kan godt velge billigere auksjoner også. den billigste koster 50 øre

Lenke til kommentar

Ja, prisen bestemmers av hvor dyr auksjonen er, men så må du sette opp minsteprisen til det du vil, så risikerer du ikke å få solgt noe for et par kroner.

Off topic: Det jeg ikke forstår, er de personene som byr på noe når det er ei uke igjen for eksempel PS3, Wii, alt for ei krone osv, det er ingen vits å starte å by når det er så lenge igjen, det er bare å vente til det er en time igjen, så slipper du litt mindre konkurranse.

Lenke til kommentar
Off topic: Det jeg ikke forstår, er de personene som byr på noe når det er ei uke igjen for eksempel PS3, Wii, alt for ei krone osv, det er ingen vits å starte å by når det er så lenge igjen, det er bare å vente til det er en time igjen, så slipper du litt mindre konkurranse.

7538850[/snapback]

jeg tror det er mange som gjør det for å "merke" auksjonene slik at de kan følge med på utviklingen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
vel qxl er full av falske brukere. det er ikke så rart at man da er redd for at slike ødelegger auksjonen din. man betaler faktisk det det koster å lage en auskjon(60kroner) selv om budvinneren ikke faktisk kjøper varen.

7537633[/snapback]

du kan godt velge billigere auksjoner også. den billigste koster 50 øre

7538816[/snapback]

med auksjon til 0,50 kroner minsker du sjansen for salg betraktelig. da auksjonen din får mye færre besøk. budene har også en tendens til å gå lavere da mindre potensielle kjøpere får øye på det.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
med auksjon til 0,50 kroner minsker du sjansen for salg betraktelig. da auksjonen din får mye færre besøk. budene har også en tendens til å gå lavere da mindre potensielle kjøpere får øye på det.

7539080[/snapback]

jeg har fått solgt relativt mye på QXL selv om jeg bruker de billigste pakkene og jeg ar ofte fått mer enn det jeg så for meg som minstepris også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...