Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) off hater når dette skjer. for noen lager en konto bare for å legge inn et bud for å være jævlige. håper ikke dette er tilfelle her. hva betyr det ikonet etter brukernavnet hans? hva tror dere. bør jeg kontakte qxl. er bare 1 dag igjen. vil helst ikke finne ut at brukeren er en tullebruker. Endret 19. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 "denne brukeren har ikke aktivert sin sikkerhetskode" betyr den låsen. Har ikke qxl et bra opplegg for slike folk at de ikke lar det gå ut over selger hvis det er kjøper som kødder seg...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 tror jeg putter fyren i min svarteliste slik at han ikke kan by igjen og håper en annen byr over Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 går det ikke an å velge hvem du vil selge til? Feks han som er nest øverst? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) slettet "ser ikke vits at dette ligger postet nå" Endret 19. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hva om det faktisk er en som har lyst på de DvD'ene og har laget bruker for by? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 håper jo det er tilfelle men allikavel Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 hvorfor kan du ikke bare ignorere det og selge til han som har bydd nest mest? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 man får bare info til den som vinner Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) man får bare info til den som vinner 7517752[/snapback] teit Edit: synes uansett du skal la tvilen komme han som bøy høyest til gode. Du kan fortsatt få et høyere bud, og det værste som skjer er at du må legge ut på nytt. Endret 16. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Altså, det er ingen grunn til å rapportere han, han har den "låsen" der for at han ikke har sendt inn noe saker slik at han kan SELGE ting. Det er MANGE folk som registerer seg for å kjøpe ting, men som ikke gidder å vente 2 uker for å vente på et brev slik at de kan SELGE ting... Hvis noen ikke vil betale, rapporter han til QXL. Endret 17. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Altså, det er ingen grunn til å rapportere han, han har den "låsen" der for at han ikke har sendt inn noe saker slik at han kan SELGE ting. Det er MANGE folk som registerer seg for å kjøpe ting, men som ikke gidder å vente 2 uker for å vente på et brev slik at de kan SELGE ting... Hvis noen ikke vil betale, rapporter han til QXL. 7521954[/snapback] nei jeg vet det. men siden det har skjedd meg før. at noen har oppretta ny bruker og lagt inn et bud. men med falsk informasjon bare for å ødelegge gjør at jeg ikke liker nye brukere så særlig. Endret 17. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) joda, men tror neppe det er folk som er ute etter deg Edit: De kan jo bare gjøre det en gang hvis noen rapporter og sier han bare kødder rundt... Endret 17. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg synes det er amatørmessig at trådstarter oppfører seg slik. ikke rart at QXL har et dårlig rykte med selgere som oppføer seg slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg synes det er amatørmessig at trådstarter oppfører seg slik. ikke rart at QXL har et dårlig rykte med selgere som oppføer seg slik. 7533493[/snapback] du kan syns hva du vil for min del, men ser ikke helt hensikten med at du nevner det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nåh, fikk du solgt den? Ye? Ikke kvin på nye brukere nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 ja fikk solgt til 4500,- var ikke en ny bruker Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det finnes de som ikke registrerer seg på QXL før de ser noe de vil ha, og din auksjon var tydligvis god nok til å lure ut nok en bruker til QXL. Det du sier i denne tråden er på lik linje med å ikke ville ligge med en jomfru, fordi det ikke er noe feedback å lese. Dette forklarer kanskje hvorfor mange av mine bud ble fjernet av idiotiske selger når jeg var fersk hos QXL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) vel qxl er full av falske brukere. det er ikke så rart at man da er redd for at slike ødelegger auksjonen din. man betaler faktisk det det koster å lage en auskjon(60kroner) selv om budvinneren ikke faktisk kjøper varen. Endret 19. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hmm, ikke funnet noen av de falske brukerene :| mange som lager ny bruker for å selge wow accen sin ser jeg Det er uheldigvis svært trist å få solgt en dyr ting, for så å finne ut at man betaler rundt en 100 kroner for så å legge den ut igjen, qxl kunne forandret systemet slik at man betalte denne kostnaden etter handelen ble gjennomført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå