Gå til innhold

min QXL auksjon, fått bud fra ny bruker!

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

off hater når dette skjer. for noen lager en konto bare for å legge inn et bud for å være jævlige. håper ikke dette er tilfelle her. hva betyr det ikonet etter brukernavnet hans?

hva tror dere. bør jeg kontakte qxl. er bare 1 dag igjen. vil helst ikke finne ut at brukeren er en tullebruker.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, det er ingen grunn til å rapportere han, han har den "låsen" der for at han ikke har sendt inn noe saker slik at han kan SELGE ting.

Det er MANGE folk som registerer seg for å kjøpe ting, men som ikke gidder å vente 2 uker for å vente på et brev slik at de kan SELGE ting... Hvis noen ikke vil betale, rapporter han til QXL.

Endret av Bruktbilen11
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Altså, det er ingen grunn til å rapportere han, han har den "låsen" der for at han ikke har sendt inn noe saker slik at han kan SELGE ting.

Det er MANGE folk som registerer seg for å kjøpe ting, men som ikke gidder å vente 2 uker for å vente på et brev slik at de kan SELGE ting... Hvis noen ikke vil betale, rapporter han til QXL.

7521954[/snapback]

nei jeg vet det. men siden det har skjedd meg før. at noen har oppretta ny bruker og lagt inn et bud. men med falsk informasjon bare for å ødelegge gjør at jeg ikke liker nye brukere så særlig.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg synes det er amatørmessig at trådstarter oppfører seg slik. ikke rart at QXL har et dårlig rykte med selgere som oppføer seg slik.

7533493[/snapback]

du kan syns hva du vil for min del, men ser ikke helt hensikten med at du nevner det.

Lenke til kommentar

Det finnes de som ikke registrerer seg på QXL før de ser noe de vil ha, og din auksjon var tydligvis god nok til å lure ut nok en bruker til QXL.

Det du sier i denne tråden er på lik linje med å ikke ville ligge med en jomfru, fordi det ikke er noe feedback å lese.

Dette forklarer kanskje hvorfor mange av mine bud ble fjernet av idiotiske selger når jeg var fersk hos QXL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

vel qxl er full av falske brukere. det er ikke så rart at man da er redd for at slike ødelegger auksjonen din. man betaler faktisk det det koster å lage en auskjon(60kroner) selv om budvinneren ikke faktisk kjøper varen.

Endret av KRAFortune
Lenke til kommentar

Hmm, ikke funnet noen av de falske brukerene :| mange som lager ny bruker for å selge wow accen sin ser jeg :p

Det er uheldigvis svært trist å få solgt en dyr ting, for så å finne ut at man betaler rundt en 100 kroner for så å legge den ut igjen, qxl kunne forandret systemet slik at man betalte denne kostnaden etter handelen ble gjennomført.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...