rc-marcus Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Onanering hjelper! Og det er ikke sånn trening man "glemmer" Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Bruk begge, så slipper du stygge blikk hvis du "trener" for mye da høyrearmen ikke kommer til å være dobbelt så stor som din venstre i så fall. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Må si jeg ble jeg noe skremt da jeg så overskriften på tråden! He he Lenke til kommentar
Falk_75 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ta av huden ja, må huske å ta den på igjen etterpå da Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hmm, når jeg "kjører den inn" drar jeg forhuden litt tilbake, slik at tuppen av hodet kommer inn først, og da sklir ting tilbake av seg selv..nå har jeg aldri hatt problemer med trang forhud (kan dra den helt ned slik at hele hodet synes når jeg vil), men har du trang forhud anbefaler jeg deg å gå til legen for å ta et lite snitt slik at dette ordner seg. Men slikt kommer med erfaring, alle gjør feil i begynnelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg