Wikos Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hei. Jeg Kommer meg ikke inn på min netopoia Ruter med Navn: admin og Passord: noway!!! verken via telnet eller com-port... What am i doin wrong??? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Brukernavn : P+kundenr. Passord : Passord for abonnementet (Se ark som kom sammen med routern, der bl.a. e-postadressen din står.) F.eks : Brukernavn: P12345 Passord: 12345678 Kanskje ? [ Denne Melding var redigert av: JarleW på 2002-11-20 21:33 ] Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 du kan jo skifte det hvis du føler for det da :smile: Kanskje noen har hacket seg inn i routeren din og endret pw? (det er ikke det vanskligste i verden) :razz: bare kødda da...... Lenke til kommentar
Wikos Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 takk for hurtig svar. men det fungerte fortsatt ikke. må vel sende mail til ngt og vente i 14dager på svar :sad: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ring. Har aldri hatt problemer med å komme frem. Mange som klager på lange ventetider, men jeg har aldri ventet lenge - og jeg har kun mobiltelefon. :wink: Så hadde det vært håpløst å komme frem så hadde jeg ikke brukt det ihvertfall.... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ring tidlig om morgenen. Jeg må sjelden vente lenge da. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Quote: Den 2002-11-20 23:08, skrev Wikos:takk for hurtig svar. men det fungerte fortsatt ikke.må vel sende mail til ngt og vente i 14dager på svar :sad: Jeg har samme problem nå. Etter at jeg oppdaterte firmware ,så kommer jeg ikke inn i Telnet med admin/noway eller kundenummer -10000 og passord. Lenke til kommentar
krb Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dette problemet har jeg også, må nok ringe dem i morgen ja. Før når jeg hadde telenor så var det stadig problemer som jeg irriterte meg over, men hos NGT så tar det kaka. Dette med den routeren er det dummeste jeg har vært borti før. Styr unna dem om du kan... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ligger endel passord og slikt man kan prøve ngtforum http://www.ngtforum.net/viewtopic.php?t=13 For min del(lenge siden) så fungerte ngt / ChkBid114, mener å huske at det var det ihvertfall.. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg