Tha Dude Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skal starte en internet side og må få leid meg noe hosting, men jeg vet ikke hvor mye trafikk jeg trenger. Jeg fant i farten en til 55 pund i året med 5000 MB traffikk og 500 MB lagringplass. hvor lenge varer de 5000 Mb'ene? antall sidevisninger eller hva det måles i. trenger egentlig bare å få vite det. takk Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Til en internettside er 5 GB trafikk mer enn nok, om jeg ikke tar helt feil. EDIT: Feilpostet tråd, rapportert. Endret 16. desember 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Er ingen spesifikke mål for det, har du 1 fil på 5GB vil jo en nedlastning bruke 5GB trafikk. Kommer helt an på siden om du skjønner. Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 ah, det er jo ganske logisk når jeg leser det, hehe. sorry for feilpost. Problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå