yeye Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hellu... Ny her i dag, med planer om å bli her en stund! er en link til en musikkvideo jeg laget under et selvstendig prosjekt på skolen, brukte 8 uker og gjorde hele jobben selv. Dvs. planlegging, opptak, redigering etc... Ta en titt og gi feedback - enten her eller på YouTube! D Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Denne var ikke dum NYDELIG Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Her kommer min kritikk: -Hvis du skal ha med det siste slutt bilde må du begynne med det samme. Ellers bør det droppes. Filmen har nesten bare nær og ultranære bilder så jeg syns ikke det passer inn med et så stort bilde på slutten. -Bildene av rosa er veldig bra, bra symbolikk. -Liker ikke bildene av lesinga av boka, men skjønte etterhvert at den hadde en litt mer betydelig rolle. -Syns også filmen blir litt kjedelig, ser jo bare bilder av steiner, Rose i vann, bok og en gitar... just my 2 cents, men vi har alle ulike meninger... Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 For å være litt negativ må jeg si dette var et langt gjesp. Kanskje fordi jeg ikke er noe interessert i J.Cash, men det å se nærbilder av gitarstrenger, steiner og den slags er rett og slett bare kjedelig i lengden. Du holdt fokuset på de derre gitarstrengene altfor lenge. Hadde blitt bedre om lengden av nærbildene ble redusert. Går og henter meg en kopp kaffe jeg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) liker gordon lightfoot sin versjon bedre, er vel egentlig hans sang også . Er mer flyt i den. http://en.wikipedia.org/wiki/If_You_Could_...Mind_%28song%29 om du stoler på wikipedia Endret 9. mars 2007 av Admin'c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå