Ronnie Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Er det noen som vet leveringssituasjonen for denne CPU'en. Er det mange av denne prossessoren på markedet i januar 2003 tror dere. Sitter i et Pc-utvalg som skal bestille relativt mange maskiner i desember med levering i månedskiftet jan/feb 2003. En del produsenter hevder at CPU'en ikke vil leveres i store kvanta før i Q2 2003. Er det noen som vet. Ronnie Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ville gått for 2,66 eller 2.8 om du ska satse no stort, er så fryktelig dyrt med 3.06 ghzen og . Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 CPU'en skal inn i et Hjemme-PC konsept som skal vare i 3 år, vi ønsker da å bruke det beste som er på markedet idag, samtidig som denne CPU'en introduserer den nye Hyper Treading teknologien som jeg syns det ville være viktig å få med i en maskin som skal vare i 3 år. Ronnie [ Denne Melding var redigert av: Ronnie på 2002-11-20 21:26 ] Lenke til kommentar
Triger Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Godt spørsmål. komplett.no endret i dag leveringsstatus til "antatt 2003-01-31". Hvis dette gjelder for hele linja virker det som at 2.8 utgaven er et bedre valg når det gjelder tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Til Triger Ja denne informasjonen var ikke godt nytt, da ser det ut som produsentene kanskje har rett og at Intel som AMD og mange andre innenfor PC bransjen, papir lanserer produkter lenge før de kan starte levering i store kvanta. Ronnie Lenke til kommentar
Triger Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 21:30, skrev Ronnie:Til TrigerJa denne informasjonen var ikke godt nytt, da ser det ut som produsentene kanskje har rett og at Intel som AMD og mange andre innenfor PC bransjen, papir lanserer produkter lenge før de kan starte levering i store kvanta.Ronnie Ja, AMD har blitt kritisert for papirlanseringene sine, men nå virker det nesten som Intel gjør det samme med 3.06 utgaven sin. Det hjelper jo lite med lansering i november når CPU'en ikke er å få tak før i februar 2003. Litt ergelig egentlig, jeg har hatt en slik CPU i bestilling siden 081102 for antatt levering 221102 og så endrer de det til antatt 310103 :sad: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Om dere ikke har travelt ville jeg i det minste ventet til Q1/Q2 2003 for å se hva Hammer kan tilby. Da vil nok Intel også svare med langt bedre priser og nye hastigheter. Personlig tror jeg også at Prescott kommer til å komme i Q1/Q2. Uten Prescott vil Intel har store problemer med å måle seg på ytelse. Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 JA jeg tror og at Intel vil lansere Prescott (dersom den er klar) når AMD lanserer Hammer (Athlton-64) ellers kommer de fryktelig langt bak... Itanium er jo ett alternativ, men den er ren 64 bit og fryktelig dyr........ Lenke til kommentar
Ronnie Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Nå drar vi vel oss litt utenom det jeg spurte om men inntressant er det likevel å høre litt om hva som kommer framover. Men vi sitter nå da og skal ta en beslutning i desember med levering i jan/feb og vi håpet at vi kunne tilby 3,06 prosessoren. Er det ikke noen som jobber i datablader eller hos produsenter som har sett roadmappen til Intel og vet når 3,06 kan leveres i store kvanta. En kunne jo ønsket seg at hardware industrien kunne skjele litt til bilindistrien som når de lanserer en ny modell har produksjonslinjene klare og kan tilfredstille markedet med det antallet de ønsker. Det er vel kun MS som når de lanserer et nytt produkt såsom MS XP os'et hadde produksjonslinjene klare og kunne levere i store antall etter lansering X-box er vel også et godt eksempel. Ronnie Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ser psdata har lev dato den 8-12-02 Lenke til kommentar
Triger Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 22:32, skrev Snekker`n:Ser psdata har lev dato den 8-12-02 Høres nesten for godt ut til å være sant at psdata får inn denne på lager syv uker før komplett, men det er jo lov å håpe da :smile: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Den datoen kommer nok til å bli skjøvet bakover en del etterhvert tror jeg ja. Skjer jo ofte både hos PS og andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå