Dimanche Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Etter det jeg forstår er det ikke bare min skole som bruker It's learning daglig. Noen som har noen forslag til moro som elever kan finne på elns? Lovlig selvsagt. . Endret 26. juni 2007 av Dimanche Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 vell... du kan jo alltids bruke tiden på å spamme en medelev elr lærer med mld`er selv syns jeg it`s lerning er no dritt! kansje fordi lærerne ikke kan bruke det.. hmm... jaja.. men du kan jo alltids skaffe deg lærertillgang å slette noen medelever Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 jaja.. men du kan jo alltids skaffe deg lærertillgang å slette noen medelever 7517044[/snapback] Det holder nok ikke med lærertilgang for å slette brukere gitt. Da må du ha admintilgang Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 åååja.. dumme meg Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 vell... du kan jo alltids bruke tiden på å spamme en medelev elr lærer med mld`er selv syns jeg it`s lerning er no dritt! kansje fordi lærerne ikke kan bruke det.. hmm... jaja.. men du kan jo alltids skaffe deg lærertillgang å slette noen medelever 7517044[/snapback] Spamming har vi allerede prøvd. Lærertilgang var det noen som hadde engang, men de gjorde ikke noe skikkelig morro. Ah, det hadde eid å fått admnintilgang og slettet f.eks læreren. :!: Siste skoledag seff. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 det hadde vært fet det ja!! men det er da ikke stort mere man kan gjøre på it`s lerning? sånne "triks" liksom Lenke til kommentar
Sir_Wrathson Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Finn passordet til medeleven å se på innleveringene hans. Fint når du skal ha samme innlevering selv. Ellers kan du jo alltids finne ut passordet til læreren for å fikse litt på karakterene, fjerne lekseoppslag, fjerne innleveringer til andre elever etc Lenke til kommentar
eigan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fjerne unødvendige fag på hovedsiden trykk på "fag", så tar du dem vekk fra favoritter, så vips, de er borte. Laste opp hjemmeside Mine filer -> Mine webfiler ->Last opp Lenke til kommentar
edvinalex007 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvordan skaffet du passord til læreren din? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Hvordan skaffet du passord til læreren din? 7538608[/snapback] Det var ikke meg, men tror han hadde et på tre sifre eller noe. En luring hadde lange øgon. (Øyne) Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Vi har en melding her på skolen som sirkulerer rundt og så og si alle på skolen har den nå. Den inneholder filen Mario.exe og er det gode gamle Mario spillet...utrolig gøy å spille i timen. Så slipper vi å gå innom en proxy-side for å spille Flash-spill. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 (endret) Vi har en melding her på skolen som sirkulerer rundt og så og si alle på skolen har den nå. Den inneholder filen Mario.exe og er det gode gamle Mario spillet...utrolig gøy å spille i timen. Så slipper vi å gå innom en proxy-side for å spille Flash-spill. 7539760[/snapback] Legg den ut her da, så skal jeg adde den til hele bergen keommune! Evt send den på pm. Edit: Da var det gjort. Endret 20. desember 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Vi har en melding her på skolen som sirkulerer rundt og så og si alle på skolen har den nå. Den inneholder filen Mario.exe og er det gode gamle Mario spillet...utrolig gøy å spille i timen. Så slipper vi å gå innom en proxy-side for å spille Flash-spill. 7539760[/snapback] Dersom du kjører den filen på skolens maskiner, tror jeg ikke du blir særlig populær, siden det er en trojaner Description:mario.exe is a process which is registered as trojan.mario. This Trojan allows attackers to access your computer from remote locations, stealing passwords, Internet banking and personal data. This process is a security risk and should be removed from your system. Please see additional details regarding this process. Dersom du bevisst sprer en trojaner i skolenettet, er det vel en viss fare for ordenskarakteren din.......... edit: leif was here Endret 21. desember 2006 av mr_trout Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Dersom du kjører den filen på skolens maskiner, tror jeg ikke du blir særlig populær, siden det er en trojaner Description:mario.exe is a process which is registered as trojan.mario. This Trojan allows attackers to access your computer from remote locations, stealing passwords, Internet banking and personal data. This process is a security risk and should be removed from your system. Please see additional details regarding this process. Dersom du bevisst sprer en trojaner i skolenettet, er det vel en viss fare for ordenskarakteren din.......... 7553316[/snapback] Jeg sliter. Sendt rundt en ny greie om at det er farlig. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dersom du kjører den filen på skolens maskiner, tror jeg ikke du blir særlig populær, siden det er en trojaner Description:mario.exe is a process which is registered as trojan.mario. This Trojan allows attackers to access your computer from remote locations, stealing passwords, Internet banking and personal data. This process is a security risk and should be removed from your system. Please see additional details regarding this process. Dersom du bevisst sprer en trojaner i skolenettet, er det vel en viss fare for ordenskarakteren din.......... 7553316[/snapback] Jeg sliter. Sendt rundt en ny greie om at det er farlig. 7554930[/snapback] Har aldri hatt noen problemer med den her Har vel sirkulert på skolen en god tid og har aldri hørt noe. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Et ganske så artig triks er at meldingene kan inneholde HTML, uten videre. Søk frem noen artige ting på nettet, typen "Basic HTML/HTML tutorials" eller slikt, og legg til koder i emnefeltet, som øker skriftstørrelsen, legger til scroll, endrer farge, og, det beste, man kan legge til en lyd i WAV-format. Da må man lime inn denne i emnefeltet: <BGSOUND SRC="http://home.no/kjh/club.wav"> URLen kan erstattes med hva som helst, bare det er en WAV-lyd, litt usikker på hvilken koding som må brukes. Krever at maskinen som mottar filen har høytalere, men gøy er det når man ikke ser hvor lyden kommer fra . Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Et ganske så artig triks er at meldingene kan inneholde HTML, uten videre.Søk frem noen artige ting på nettet, typen "Basic HTML/HTML tutorials" eller slikt, og legg til koder i emnefeltet, som øker skriftstørrelsen, legger til scroll, endrer farge, og, det beste, man kan legge til en lyd i WAV-format. Da må man lime inn denne i emnefeltet: <BGSOUND SRC="http://home.no/kjh/club.wav"> URLen kan erstattes med hva som helst, bare det er en WAV-lyd, litt usikker på hvilken koding som må brukes. Krever at maskinen som mottar filen har høytalere, men gøy er det når man ikke ser hvor lyden kommer fra . 7556289[/snapback] Har du noen fler, skolemaskinene har ikke høytalere hos oss. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 er det ikke mulig da å lage en meget svær ting som øderlegger strukturen? Kanskje prøve </iframe>...Kanskje den slutter framen som itslearning bruker.. søk litt rundt på html koder... Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 <iframe src="[SETT INN RANDOM EKKEL SIDE MED MASSE POPUPS HER]"> i emnefeltet på meldinger er koselig. Send gjerne til hele skolen. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 <iframe src="[SETT INN RANDOM EKKEL SIDE MED MASSE POPUPS HER]"> i emnefeltet på meldinger er koselig. Send gjerne til hele skolen. 7563598[/snapback] Forklar litt hva som skjer da. Kommer det opp med en gang eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå