exess15 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Tror ikke det er noen klubber i Trøndelag.. Nærmeste blir vel Kristiansund der dem er veldig aktive... Uansett har dere ypperlige jaktmuligheter der nord.. /Jan Tore Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 heisann!.. ;D jeg har tenkt å bruke litt penger på undervanns jakt utstyr før sommeren, noen som vet om noen bra sider m greie priser?. trenger kun en harpun og noen blylodd, resten har jeg allerede. hvor mye blylodd trenger jeg når jeg er 175cm høy og veier ca 63 kg??? trenger tips i samma slengen anngånde uv jakt i saltvann og ferskvann. takker for svar!.. ;P Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Trådstarter har ikke vært aktiv siden 07/10-2007 : 18:58 så tror du kan glemme svar fra ham. Ellers må jeg si undervannsjakt ser veldig spennende ut . Endret 3. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 heh, jaja!.. XD men tenkte kanskje noen andre dykkere som kunne svare!.. ^^ heh, værdt ett forsøk!.. ;D Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 heh, jaja!.. XD men tenkte kanskje noen andre dykkere som kunne svare!.. ^^ heh, værdt ett forsøk!.. ;D Er det ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå