Gå til innhold

Trenger hjelp til gavevalg

mihcaoj

Anbefalte innlegg

Saken er den at i det siste har jeg begynt å fått sterkere følelser for ei veninne, og jeg mener å føle at ho har fått det for meg også. Problemet derimot, er det at hun har kjæreste, men i det siste har det gått dårligere mellom dem, og vi har snakka sammen/sms til mye mer i det siste. Jeg håper hun også liker meg mer enn hun gjorde før(har bare kjent henne siden august), og ikke bare som en venn og ber nettopp dere, felles-godtfolk, om hjelp til å finne en gave til henne som viser at jeg bryr meg veldig om henne, men som samtidig ikke viser at jeg liker henne altfor godt da dette kan bli for mistenkelig.

Hun er 19 år, morsom, god til å strikke, søt(veldig søt), atletisk, omsorgsfull, sa jeg søt? - alt i alt en kjempekul jente som jeg håper jeg kan bli bedre kjent med, og håper at noen av dere(helst jenter) kanskje har peiling på hva jeg kan kjøpe til henne pga hun betyr mye for meg og har gitt uttrykk for at jeg betyr en del for henne også :)

MvH mihcaoj

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste jenter liker gave-kort med noen uhyggelig store summer på. Gi henne et gavekort på en klebutikk feks? Ellers så kan du gi en kasse med cola fra rima til 59 kroner !

7520134[/snapback]

Feil. Gavekort er utrolig lite personlig, og viser at giveren ikke har lagt mye tanke i gaven.

Forøvrig kunne jeg ønske at folk kunne bruke noen av de allerede eksisterende julegavetrådene :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...