Gå til innhold

Koss PortaPro er dritbra!

Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-20 21:32, skrev heraldo:

hvilken nettbutikk(er) selger koss?

Ljudia

Jeg kjøpte selv UR40 for ikke lenge siden og er kjempefornøyd! Det er veldig åpen og fin lyd med god bass.

Hos ljudia koster de 1195,- som er svindyrt. Jeg kjøpte mine i en hi-fi sjappe her i Skien for 798,-. Så sjekk prisen der du bor før du handler.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 14:47, skrev trulsta:

De er også ganske dyre, 699? Sjekket på 3-4 nettbutikker, og exper, spaceworld o.l..har lagt merke til at ALLE selger de til 699..?

Jeg kjøpte mine for et par måneder siden for 599,- på Platon i Bergen, så de burde være mulige å oppdrive i alle fall til dem prisen.. De har den prisen enda på dem i alle fall..

Lenke til kommentar

Det mest "sjennialle" produktet fra Koss er jo "The Plug" Kan brukes med/uten lue, tar ekstremt liten plass, er fullstendig lukket og har meget bra lyd!

Ble veldig overrasket over de gode lydegenskapene da jeg kjøpte dette produktet. Jeg har aldri brukt slike små øreplugger før rett og slett fordi lyden ALLTID har vært så ekstremt dårlig, men disse pluggene ga faktisk også bra bass.

De kan fint brukes på støyende steder fordi de i praksis fungerer som ørepropper. Dessuten slipper ikke lyden ut slik at de også kan brukes på stille steder uten at andre forstyrres dersom du spiller litt høyt.

Det eneste som kan være en svakhet er holdbarheten på "foringene". Det følger riktignok med 4 stk, men de ser ut til å miste de elastiske egenskapene etterhvert.

Dessuten er de nok ikke særlig bra for folk med skitne ører :grin:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ok.. fikk meg en god latter etter å ha lest ett par innlegg om koss..asså..dere skjønner det at jeg er perser (iraner) og på persisk så betyr koss forlystelsessenter (pussy) (vagina).hahahaha.

Da skjønner dere når det står her: koss til 600 kr, tilfredsstilt av koss, koss er bare digg, koss er dritbra.

Men det kuleste navnet her i norge må være han politikeren Jørgen Kossmo. Mo betyr hår. Så da kan dere gjette dere fram til hva navnet hans betyr..HAHAHAHA.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-22 17:40, skrev LarsM:

men det som irriterer meg er den stive prisen

Grunnen til litt overpriset er at du får nye den dagen de bli herpa for kunn kr 50, og det må sies å være en meget bra deal. Vet ikke om samme avtale gjelder alle steder, men på BMH i Bergen er hvertfall dette tilfellet. Har klart å ødelegge de to ganger på ett år takke være små unger i hus, betalte 50 kr fikk nye på stede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...