Gå til innhold

Koss PortaPro er dritbra!


Gjest mafister

Anbefalte innlegg

Gjest mafister

Må bare si dette; Kjøpte et par Koss PortaPro i dag, og er helt imponert. Maken til bass hadde jeg aldri hørt før, ihvertfall ikke på så små høretelfoner...

 

Anbefaler disse på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderer selv å kjøpe et par slike. Har hørt dem, de er bra! Dessverre er de ikke praktiske om du bruker lue (begynner å bli svinekaldt nå). Noen som har prøvd Sportapro-ene?

 

Edit: WTF? Dobbelpost? Jeg ble bedt om å skrive inn passord på nytt!

 

[ Denne Melding var redigert av: glabba på 2002-11-20 21:14 ]

Lenke til kommentar

Gutter, kjøp heller de nye ur 40.

 

De spiller akkurat like bra, om ikke bedre..

 

Ser kulere ut, er mye mer behagelig, og bedre passform. Er sånn dj headset på en måte..

 

Ligger omtrent i samme prisklasse.

 

Har titanium element for bedre bass og dynamikk..

 

Sølv design.. Ekstremt bra!!

 

Anbefales på det sterkeste..!

Lenke til kommentar

Jeg har de også kjempe fornøyd, bruker de mest på MD/mp3 spilleren min. På Pc'en bruker jeg et headsett som er noe bedre, Koss UR-30 de er har en helt sinnsykt bass, de vibrere på øra, du kjenner lufta bli flytta på inni de. kjempe fornøyd med den litt dyrere serien til koss, men billig serien styr unna!!

 

mvh

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Har prøvd de [sportaPro], men jeg syns ikke at det er samma lydkvaliteten... Vurderte å kjøpe SportaPro pga mitt heftige lue-bruk, men jeg valgte altså PortaPro.

 

På koss.com så står det på begge modellene at de har samme "Frequency Response": 15-25,000 Hz

 

 

_________________

Commodore 64 C

0,985MHz @ 1.4Mhz m/ vannkjøling

 

[ Denne Melding var redigert av: PiRANhA på 2002-11-20 21:28 ]

Lenke til kommentar

Ja, det synest jeg også.. har portapro, og er veldig fornøyd med dem.. ganske greit det med comfort-zone innstillinga da..

 

har faktisk the plug også.. grei den å, men man blir veldig vraka i ørene av dem.. (viss du ikkje he ENORME øre-tunella da..) men med dem, så får jeg frysninger nedover ryggen, som ikkje stopper før stor-tåa har stått å dirra i ett sekund av bass-slagene.. fantastisk lyd av allt som heter koss vil jeg si.. (ikkje dem som henger nederst på stativene dems da...(billi-dritten)

Lenke til kommentar

Tipper de fleste hær som hyler og roper om Koss PortaPro hodetelefoner aldri har hørt på "ekte" hi-fi hodetelefoner ala Grado, Sennheiser og Stax...

 

Har svært dårlig erfaring med Koss :sad: Bruker selv et par Sennheiser HD-565 Ovation og er storfornøyd med disse.

 

Det finnes mer å lytte til en basstrykket...

 

[ Denne Melding var redigert av: mackforever på 2002-11-21 14:41 ]

Lenke til kommentar

Jeg har brukt PortaPro en del måneder nå.

 

De er veldig lette og lett å reise med, følger også med liten svart bag å ha de i. Bassen er veldig bra, lyden og, i hvertfall i forhold til hvor småë de er. Det som trekker klart mest ned på disse er at de blør. De er nesten som høyttalere..spyrut ut lyden rundt om i bussen og folk titter rart på deg :smile:

 

De er også ganske dyre, 699? Sjekket på 3-4 nettbutikker, og exper, spaceworld o.l..har lagt merke til at ALLE selger de til 699..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...