sondre19 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Hei! Kan noen hjelpe en tard som meg med dette? Jeg får bare lyd i den ene høytaleren på stereo`n Hva har jeg gjort feil? Endret 2. januar 2007 av sondre19 Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Koblet feil? Host opp litt mer info, da er det lettere å sette fingeren på hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Så vidt jeg vet må du kjøre det igjennom en forsterker. Beskriv litt bedre hvordan du har satt det opp. Lenke til kommentar
sondre19 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) okei, jeg har stero ledning, men det er bare den hvite ledningen som funker... en rød og en hvit i den ene enden og bare en plugg i den andre som går inn til pc`n... jeg er ganske sikker på at jeg har kobla riktig, og det er ikke noe feil med den andre høytaleren fordi den funker når man f.eks. spiller av cd... jeg kobla de inn i external bak på stereon, satte statusen på stereon på ext, og lyden kom bare i den ene høytaleren Endret 17. desember 2006 av sondre19 Lenke til kommentar
sondre19 Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 JaJa, fant ut av problemet jeg... jeg hadde glemt å justert balansen Sånn kan det gå når man er litt NoOba Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Skriv *løst i emnetittelen så folk ikke kommer for å hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå