Slurt-is Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Hei, Jeg har hjulpet søskenbarnet mitt med å oppgradere ram og harddisk og installerte windows på ny. Men jeg har et problem: Mangler drivere til ethernet kort, nettverskort og lydkort. Jeg vet ikke hvilke merker eller modeler som står i, og lurte på om det finnes en offline driver søker, som søker i gjennom hardware og finner ut hvilke drivere jeg trenger og eventuelt laste dem ned? Fant en online, men siden maskinen mangler drivere, kommer den ikke på nett. takk edit: den gamle harddisken hvor driverne før hva installert er fortsatt koblet til og er ikke formatert, men klarer ikke å starte opp fra denne. Jeg klarte å hente ut ATI skjermdrivere derifra, men ikke mer. Er det noe jeg kan gjøre for å få ut resten? Hardisken funker fint, men jeg klarer ikke å finne ut hvor driverne er installert. Endret 16. desember 2006 av Slurt-is Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hvis det er integrert LAN/LYD kort på hovedkortet, så finner du hva heter kortet og går på nettside til produsent..... der ligger sikkert alle driverene..... er disse enhetene eksterne, så er det samme fremgangspunktet. du finner hva disse heter og finner driverene på nettet..... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg tok en kikk på hovedkortet og klarte å finne modellnummer, så nå har det ordnet seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå