k_flaathe Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei! har ordnet meg en ny pc. problemet mitt er at jeg har masse e-post på den forrige maskinen min, og jeg vil gjerne ha de over på den nye. jeg bruker outlook express. hvordan får jeg til dette uten at jeg må videresende til en annen e-post og så videresende igjen til min egen, for å få de på outlook expressen min som er på den nye maskinen? takker så MYE for all hjelp jeg kan få! Mvh Kenneth Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Her ligger mailene på den gamle maskina. C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\Identities\{5FEAAA24-9627-48EE-BA14-F47226A93A4D}\Microsoft\Outlook Express Når filene er lokalisert er det bare å kopiere filene inn i det nye OSet på samme plassen. Endret 16. desember 2006 av perpyro Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 og da blir ikke mailene overskrevet på den nye maskina? har kommet inn en del der allerede Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Har kun gjort det med nyinstallert OS så det vet jeg ikke. EDIT: Ser for meg at du kan rename den nye eller den gamle innbox fila til f.eks. Inbox2 og du ender da forhåpentligvis opp med 2 innboxer. Har ike pøvd dette så ta for all del backup før du prøver. Endret 16. desember 2006 av perpyro Lenke til kommentar
xeon Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ehh... Hva med bare Fil -> Eksporter og Fil -> importer? Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 har prøvd det men fatter ikke åssen det funker? jeg trykka eksporter på den gamle maskina og den begynte å samle mailene og ingenting skjedde? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg flytta bare hele OE mappa og så var alt det gamle inkudert Spamreglene til Norton flyttet til det nye OSet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå