TriNitroToluen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Komplett selger pcer i deler og ferdig bygget. Når man velger å ikke la dem bygge den, så har man heller ikke support på den tjenesten. Man har support på enkeltproduktene, og hvordan de funker/ikke funker. Tror komplett får veldig mange henvendelser som ikke faller inn under den supporten de er pålagt. Det lønner seg uansett ikke å bli bli sur, men kan se frustrasjonen i det. Jobber selv innen it og får utrolig mange henvendelser som ikke går på jobben jeg gjør. Som oftest hjelper jeg bruekrene uasett, men det tar på og det er feil av meg ovenfor arbeidsgiver hvis jeg hadde fakturert dem for tiden jeg bruker på det. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Å gjøre litt ekstra er det samme som å yte litt ekstra service. Enten du liker det eller ikke, men i lengden lønner det seg. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Komplett selger pcer i deler og ferdig bygget. Når man velger å ikke la dem bygge den, så har man heller ikke support på den tjenesten. Man har support på enkeltproduktene, og hvordan de funker/ikke funker.Tror komplett får veldig mange henvendelser som ikke faller inn under den supporten de er pålagt. Det lønner seg uansett ikke å bli bli sur, men kan se frustrasjonen i det. Jobber selv innen it og får utrolig mange henvendelser som ikke går på jobben jeg gjør. Som oftest hjelper jeg bruekrene uasett, men det tar på og det er feil av meg ovenfor arbeidsgiver hvis jeg hadde fakturert dem for tiden jeg bruker på det. 7528809[/snapback] poenge er jo at man fakisk kan si nei! Så lenge man gjør det på en høflig måtte. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her ville jeg vil ikke konkludert med noe som helst om Komplett sin support. Jeg vet av personlig erfaring at "det er dessverre ikke noe jeg kan hjelpe deg med, da det produktet du har problemer med ikke er levert av oss" har endt som klage på "arrogant og sur tekniker". Hørte samtalen det gjaldt og behandlet "klagen" 15 minutter etterpå. Her var det snakk om en laptop som fungerte med alle andre enn ett bestemt merke av trådløs router. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her ville jeg vil ikke konkludert med noe som helst om Komplett sin support. Jeg vet av personlig erfaring at "det er dessverre ikke noe jeg kan hjelpe deg med, da det produktet du har problemer med ikke er levert av oss" har endt som klage på "arrogant og sur tekniker". Hørte samtalen det gjaldt og behandlet "klagen" 15 minutter etterpå. Her var det snakk om en laptop som fungerte med alle andre enn ett bestemt merke av trådløs router. 7529661[/snapback] Hehe... Telenor drar imidlertid det litt langt. Da jeg kjøpte trådløs router til jobben, nektet Telenor å hjelpe meg med diverse innstillinger fordi routeren ikke var levert av dem. Merk at dette var informasjon jeg kun kunne få fra Telenor da det gjaldt innstillinger i deres nett. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Her ville jeg vil ikke konkludert med noe som helst om Komplett sin support. Jeg vet av personlig erfaring at "det er dessverre ikke noe jeg kan hjelpe deg med, da det produktet du har problemer med ikke er levert av oss" har endt som klage på "arrogant og sur tekniker". Hørte samtalen det gjaldt og behandlet "klagen" 15 minutter etterpå. Her var det snakk om en laptop som fungerte med alle andre enn ett bestemt merke av trådløs router. 7529661[/snapback] Hehe... Telenor drar imidlertid det litt langt. Da jeg kjøpte trådløs router til jobben, nektet Telenor å hjelpe meg med diverse innstillinger fordi routeren ikke var levert av dem. Merk at dette var informasjon jeg kun kunne få fra Telenor da det gjaldt innstillinger i deres nett. 7530760[/snapback] All den infoen finner du lett på hjemmesiden dems da. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 All den infoen finner du lett på hjemmesiden dems da. 7530842[/snapback] Anyway... de gadd ikke en gang å informere om det Uff... drar jeg det off-topic nå? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 All den infoen finner du lett på hjemmesiden dems da. 7530842[/snapback] Anyway... de gadd ikke en gang å informere om det Uff... drar jeg det off-topic nå? 7530873[/snapback] opplevd nøyaktig det samme selv på hytta, og uten tilgang til nett så hjalp det lite. Ringte opp igjen og fikk en annen support fyr, og vi truet med å sende hele "dritten" tilbakers (ADSL abn.). Det hjalp tilslutt og vi fikk hjelp. De modemene til telenor suger etter min mening.. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Komplett har ikke bare dårlig support per telefon, men også en latterlig mail support. Spurte pent om å få utsatt en regning pga økonomiske problemer. Dette har jeg gjort flere steder før, og det har aldri vært noe problem. Komplett svarte med at dette var uaktuelt, og at jeg kunne få 14 dager ekstra dersom jeg betalte purregebyret osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå