imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei På dataen min hvor jeg har en disk 160gb system og 320gb til andre ting virker det som om oppdateringer fra Microsoft legges på 320-disken: Skal det være sånn - eller kan jeg velge hvor de skal legges? Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sånn kom det på den gamle datan min å =S Aner ikke hvorfor, bare sletta dem jeg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Det er ikke selve oppdateringen du ser, men midlertidige mapper som antagelig bare inneholder en loggefil. Oppdateringen skulle egentlig ha slettet de selv, men det har blitt ganske vanlig at det ligger igjen slike i det siste. Det er bare å slette. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg prøvde å slette dem: WindowNs/Microsoft Update kjører ikke nå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Du må ta eierskap over de , legge deg (administrators som full access). Deretter slette . De ligger normalt noen mapper/filer der med kun SYSTEM som owner. Hadde selv samme tilfelle igår eller forrige dagen . Det er helt trygt å fjerne de nummererte mappene . Windows finner av seg selv det volumet som passer best for de temporærere mappene (mest plass) , derfor på 320 disken. Endret 16. desember 2006 av syar2003 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Kan jeg logge på admin uten å bytte bruker? Jeg bruker TweakUI, så jeg har admin på velkomstskjermen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du trenger nok ikke bytte bruker , er rimelig sikker på at den brukeren du kjører med til daglig er medlem av administrators gruppen. Les denne så ser du hva du må gjøre for å "take ownership" . http://support.microsoft.com/kb/308421 Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg har MS MCE, så jeg har Professional. Jeg vet ikke hvor jeg deaktiverer Enkel fildeling. Endret 16. desember 2006 av eguliano Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Er WinUpdate de mappene med de kryptiske navnene, eller? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Usaklig, men ja. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Vel, lånte tråden litt. Har alltid lurt på hva de mappene var for noe som dukket opp i lagringspartisjonen min på den bærbare pcen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå