cagalli Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som vet hva som skjedde med Pepsi Max Capuchino? Har ikke sett den på en god stund nå. Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som vet hva som skjedde med Pepsi Max Capuchino? Har ikke sett den på en god stund nå. 7515802[/snapback] Sannsynligvis gått ut av produksjon, slik som skjedde med Vanilje og de andre Cola variantene. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Den smakte jo drit, og hadde en forferdelig reklame, ikke rart den forsvant. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Bra den er borte, prøvde den en gang og trodde jeg skulle brekke meg. Hadde mest lyst til å rive ut magen, skrape møkra ut av den, rense den med destilert vann og sy den tilbake i bukhulen. <- Mitt annsikt etter at jeg fikk en dråpe av skvipet på tungen. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Den var egentlig god innimellom i små mengder. Jeg tror det var en av mange slike "limitid edition" greier som det er kun tappet en bestemt mengde liter. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Synd, jeg synes den var god som gull Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Synd at den ikke slges mer, beste "pepsi'en" jeg veit om! men, smak og behag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå