Gå til innhold

Splinter Cell - nærvepirende


Rune S

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg official xbox magazine og der var det med en demo av splinter cell og det var den mest nærvepirende spilleopplevelsen jeg noen gang har opplevd. Jeg kunne faktisk (og dette er helt sant) høre og kjene hjertet mitt dunke fortere og fortere. Splinter Cell er garantert det beste taktikk/skytespillet jeg noen gang har sett, og jeg vil ambefale det til abselut alle!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Demoen er grom, men å kalle den "nervepirrende" er vel å ta i litt :wink:

 

Man føler seg mer som et utspekulert fantom, der man lusker rundt i skyggene og pønsker ut den kuleste måten å ta vaktene på, selv om det er aldri så mye mer komplisert...

 

alternativ 1) et skudd i bakhodet(eller et kakk)

Alternativ 2) skyt noen lamper, få han ene dusten til å utløse alarmen, heng deg i noen rør i taket i bekmørket med beina opp så en vakt går under deg, bråk med en boks og lusk motsatt vei, så han følger etter for å undersøke bråket, gjør et split- jump og la ham gå under deg...hopp ned i huet på ham! :smile:

 

Uansett, Splinter Cell er et av de absolutt kuleste spillene jeg har prøvd...

Lenke til kommentar

kan....ikke....vente....til.....det...kommer...til....pcccccccc......arghhhhhh! :mad:

 

det ser sykt bra ut! hadde jeg ikke hatt ps2 sku jeg spurta som en gal professor fra nord-trøndelag til elkjøp og kjøpt meg xbox! :sad:

 

 

hehe .... ble litt gira... er det bra da.. har bare sett bilder, må innrømme at mgs2 kan være litt heftig når du skyter sund radioene til vaktene !

 

takk for meg :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 22:00, skrev nordlending:

kan....ikke....vente....til.....det...kommer...til....pcccccccc......arghhhhhh!
:mad:

det ser sykt bra ut! hadde jeg ikke hatt ps2 sku jeg spurta som en gal professor fra nord-trøndelag til elkjøp og kjøpt meg xbox! :sad:



hehe .... ble litt gira... er det bra da.. har bare sett bilder, må innrømme at mgs2 kan være litt heftig når du skyter sund radioene til vaktene !


takk for meg :smile:


 

Kjøpte Xbox i går jeg.. Har ps2 oxo, men klarer ikke å vente til Splinter Cell kommer til Pc! Er ikke akuratt utdanna økonom nei :roll:...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 23:43, skrev Gorthaur:

Quote:


Den 2002-11-20 22:00, skrev nordlending:

kan....ikke....vente....til.....det...kommer...til....pcccccccc......arghhhhhh!
:mad:

det ser sykt bra ut! hadde jeg ikke hatt ps2 sku jeg spurta som en gal professor fra nord-trøndelag til elkjøp og kjøpt meg xbox! :sad:



hehe .... ble litt gira... er det bra da.. har bare sett bilder, må innrømme at mgs2 kan være litt heftig når du skyter sund radioene til vaktene !


takk for meg :smile:


 

Kjøpte Xbox i går jeg.. Har ps2 oxo, men klarer ikke å vente til Splinter Cell kommer til Pc! Er ikke akuratt utdanna økonom nei
:roll:
...

 

 

 

blablabla... Både ps2 og xbox er et must uansett. Fatter ikke hva fanboys'ene krangler om. Det er to fete konsoller og man burde ha begge!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 13:53, skrev scudflip:

Quote:


Den 2002-11-20 23:43, skrev Gorthaur:

Quote:


Den 2002-11-20 22:00, skrev nordlending:

kan....ikke....vente....til.....det...kommer...til....pcccccccc......arghhhhhh!
:mad:

det ser sykt bra ut! hadde jeg ikke hatt ps2 sku jeg spurta som en gal professor fra nord-trøndelag til elkjøp og kjøpt meg xbox! :sad:



hehe .... ble litt gira... er det bra da.. har bare sett bilder, må innrømme at mgs2 kan være litt heftig når du skyter sund radioene til vaktene !


takk for meg :smile:


 

Kjøpte Xbox i går jeg.. Har ps2 oxo, men klarer ikke å vente til Splinter Cell kommer til Pc! Er ikke akuratt utdanna økonom nei
:roll:
...

 

 

 

blablabla... Både ps2 og xbox er et must uansett. Fatter ikke hva fanboys'ene krangler om. Det er to fete konsoller og man burde ha begge!

 

 

 

Kan du vennligst forklare meg hvor denne krangelen er? Ser ikke noen jeg...

Visst jeg er en ps2 fanboy, hvorfor har jeg da kjøpt meg xbox også?

Lenke til kommentar

Kjøpte Xbox i går jeg.. Har ps2 oxo, men klarer ikke å vente til Splinter Cell kommer til Pc! Er ikke akuratt utdanna økonom nei :roll:...

 

 

 

blablabla... Både ps2 og xbox er et must uansett. Fatter ikke hva fanboys'ene krangler om. Det er to fete konsoller og man burde ha begge!

 

 

 

 

 

 

 

har faktisk ingenting imot xbox eller ps2.. like bra begge 2 :smile: skal du ha snike spill til ps2 kjøper du mgs2, har du xbox kjøper du splinter cell

 

liker du action kjøper du red faction 2 eller halo

............ sånn er det bare :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-21 15:33, skrev scudflip:

Gorthaur, jeg tror vi to er enige i grunn da... Bortsett fra at du tydeligvis har gått glipp av alle de, vel.. underholdende debattene mellom xbox- og ps2-folket.



 

Hehe.. Har fått med meg noen av disse "underholdende" debattene jo.. Er ikke så enkelt å unngå det (hinthint evil_snowman og co) :smile:

Er uansett ikke ute etter å starte en ny her, liker begge konsollene jeg altz! Gleder meg bare så til Splinter Cell kommer :smile:

Lenke til kommentar

Har testet demoen selv flere ganger for å finne mest mulig ut om hvordan helten funker.

 

Ser veldig bra ut, tror det kanskje kan ta tronen fra MGS2.Har spilt og gjennomført MGS2.

 

Tips:

Hvis dere står på et sted hvor veggene er smale kan dere ta split hopp opp mot veggen og så trykke på hoppeknappen en gang til i lufta.Da vil duden gå i spagat mellom de to veggene.Utrolig stilig.

Fikk det til i trappeoppgangen mellom 1-2 etg.

Lenke til kommentar

Splinter Cell er rett og slett mesterlig bra. Terningkast 6! Det er rett og slett sinnsykt bra. Jeg digger forresten måten man må dirke opp dørene på, man kommer mye mer "inn i handlingen " på den måten. (Liksom hvis man har mange folk i ryggen og skal dirke opp en lås, så må man fortsatt ta det med ro, ellers går det ikke) :wink: Stemningen og følelsen i spillet er enormt...

 

Det blir jo endel loading av saves, men det er bare bra, da blir jo spillet lenger :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 21:49, skrev novastrum:

Kjøpte spillet i dag men får ikke spilt det før imorgen :sad:


Jeg prøver igjen:

Er det "ragdoll" effekt i Splinter cell?

Dvs. faller folk naturlig etter omgivelsene, eller er det skripta døds-sekvenser, slik at de lander horisontalt uansett?

Vanskelig å forklare. Hitman 2 har "ragdoll" effekt.



har ikke sett noe til det nei, hvis du mener sånn som i doom3. d var jo bare helt genialt da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...