Jolo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Har tenkt å bytte isp, fordi den ikke leverer det jeg betaler for og er dyr Så hadde tenkt å høre med folket hvilken isp som er den beste. Her er noen kriteriet: Pris/hastighet Om man får det man betaler for Om man har jevn fart Og bor ute på landet, så de må ha en rekkevidde på 6,5km fra sentralen Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Med den avstanden du beskriver, har jeg vanskelig for å tro at noen leverandører vil kunne levere en nogenlunde stabil tjeneste. Hvilken ISP har du nå - og hvilken hastighet/pris? Lenke til kommentar
nex0r Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 God OG billig er to ting som ofte ikke går så veldig godt sammen. Man får hva man betaler for. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Har agderbreiband og betaler 400kr for 1000/1000 og de er veldig ustabile Endret 18. desember 2006 av Smalltimer Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Lykke til med å finne deg noen bedre, som vil levere til deg. I såfall sats på det aller billigste abb de vil tilby deg, du vil sannsynligvis ikke få noe bedre hastighet. Mitt tips er se etter trådløs alternativ i nabolaget eller flytte på deg. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Mitt tips er se etter trådløs alternativ i nabolaget eller flytte på deg. Det er ikke akkurat så mange hus i nabolaget for å si det på den måten. Men de fleste store firmaene som telenor og tele2 osv sier at de kan levere 3mb/s på testene de har på internett Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 3Mbit på 6,5km stiller jeg meg tvilende til. Hastigheten avhenger av støy og kobberkvalitet, men tror du skal være glad om du oppnår 1Mbit på den avstanden (du er i grenseland for hva som er mulig). Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har bestilt 3mb og håper at jeg i alle fall får 2,5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå