blikkbert Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Jeg synes at vifta til skjermkortet og cpuèn mitt bråker. Noen som kan anbefale meg en god vifte (stillegående). Har forresten en Sapphire Radeon x1900xt 512 og intel core 2 duo e6600 Takk på forhånd Endret 16. desember 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Isabell_89 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du kan alltids finne noe på www.komplett.no www.mpx.no www.psdata.no Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jepp!! kan jo alltids finne noe på en av de sidene der. men hvilke vifter er stillegående og hvilke merker er bra... trenger bare til skjermkortet. Har ikke satt meg så veldig inn i dette med hardware. Så jeg spørre dere. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Denne kanskje. Zalman leverer kvalitet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 takk, den ser bra ut Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Denne kanskje. Zalman leverer kvalitet. Ha en fin dag. 7534744[/snapback] har nå kjøpt den og montert den, men vifta går ikke rundt . Er 110% sikker på at jeg har monter det riktig. Hva er galt Endret 22. desember 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg mistet en slik i bakken rett før jeg skulle montere for en kamerat, og da gikk ikke vifta rundt fordi kjøleribbene hadde blitt svakt bøyd inn mot selve vifta, så denne sto stille. Kjenn etter om du kan snurre vifta lett rundt med fingrene. Hvis den spinner helt fint når du selv snurrer den med fingrene må du sjekke nøye etter hvor du har koblet strømtilførselen til vifta. For jeg regner med at du har koblet til den ledningen noe sted? Edit: I mitt tilfelle var det ikke noe problem å bøye tilbake kjøleribbene så vifta kunne spinne som den ville. Endret 22. desember 2006 av Playmofetish Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 vifta går fint an å snurre Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 ingen som vet hva kan være galt. eller hva jeg burde gjøre Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Jeg stoppet en vifte i kabinettet som var koplet til hovedkortet og tok ledningen til vifta som er på skjermkortet putta den inn og da funket det. Håper noen skjønte det. Hva kan være grunnen til at der jeg skulle kople til ledingen på skjermkortet ikke funker Legger til et bilde hvor jeg først putta inn ledning til vifta, som ikke funket Endret 22. desember 2006 av Albert89 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mål med multimeter og se om viftekontakten på sjermkortet gir ut stømm. Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg gjør det imorgen. må hente multimeteret først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå