Gå til innhold

Hvilket vannkjølingssett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-20 21:31, skrev Danny:

thermal take er nå ute med vannkjøling sett som passer i ditt kabinetet,de selger med kabinett med de selger også kun settet men har ikke kommet opp i nord enda.

uansett så er innovacool rev 3.0 det beste settet du får kjøpt.

Thermaltake sette selges hos netconnection for å bare nevne det.

Lenke til kommentar

Vel jeg ville køpt løse komponenter, fordi du da kan velge de blokkene du liker best og du kan velge den radiator, tank og pumpe som måtte passe best til ditt kab. Du kan da også velge å kjøpe kvalitetsslanger som holder mål istedenfor de stive pvc slangene som bestandig følger med komplette sett.

Lenke til kommentar

Har sett på termal take sitt og det frister mye. Er ganske billig også. Men har ikke lyst å kjøpe det før jeg har sett en test av det. Er jo greit å vite hvordan kjøle ytelsen er.

Det står nok så langt mellom innovatek og thermal take.

Men hvordan vil slike sett klare seg på kommende cpu. Vil de klare og kjøle de godt nok også så jeg slipper å kjøpe helt nytt system? Litt av meningen er jo at det ikke skal bråke så sykt mye og samtidig klare og holde temperaturen under 40 under full load på en kraftig cpu.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-20 23:55, skrev svortevik:

Har sett på termal take sitt og det frister mye. Er ganske billig også. Men har ikke lyst å kjøpe det før jeg har sett en test av det. Er jo greit å vite hvordan kjøle ytelsen er.

Det står nok så langt mellom innovatek og thermal take.

Men hvordan vil slike sett klare seg på kommende cpu. Vil de klare og kjøle de godt nok også så jeg slipper å kjøpe helt nytt system? Litt av meningen er jo at det ikke skal bråke så sykt mye og samtidig klare og holde temperaturen under 40 under full load på en kraftig cpu.

Burde vel bare være blokka du må skifte da tror jeg??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...