tosama Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei! Er det noen som veit om noen poster-sider?? som man slipper å betale med kort?? *Venter spent* ;D Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) AllPosters Bankkort/kredittkort er nok den eneste måten å betale med på den siden der, desverre. Men kanskje det er mulig å betale med oppkrav hvis du kjøper fra norske sider, vet ikke om noen da. Hvis du er på utenlandske sider, se etter betalingsmåte C.O.D EDIT: Google is your friend, fant denne siden: poster500.no der kan du betale via postoppkrav. Endret 17. desember 2006 av Speik Lenke til kommentar
tosama Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 AllPosters Bankkort/kredittkort er nok den eneste måten å betale med på den siden der, desverre. Men kanskje det er mulig å betale med oppkrav hvis du kjøper fra norske sider, vet ikke om noen da. Hvis du er på utenlandske sider, se etter betalingsmåte C.O.D EDIT: Google is your friend, fant denne siden: poster500.no der kan du betale via postoppkrav. 7518814[/snapback] Okejh. takk takk ja jeg har hvert innom allposters... men det var bare kort... å var innom.. emp.de men der vare det minstebestillingspris på ca 200kr.. + 187kr i frakt å toll å sånn.. ble litt dyrt.. hehe.. den Poster500 soden var det jo mest maleri på da.. litt kjedlig.. hehe.. hmm.. ikke lett dette.. 8) Lenke til kommentar
pakke Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Poster Paradise er norsk, men om du kan betale med oppkrav vet jeg ikke. De har i alle fall et stort utvalg. Lenke til kommentar
tosama Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Poster Paradise er norsk, men om du kan betale med oppkrav vet jeg ikke. De har i alle fall et stort utvalg. 7521234[/snapback] ja var stort utvalg der.. MEN.. var bare betaling med kort.. =/ hmm.. men takk for bryet.. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Mener å huske at man ikke betaler frakt og porto på poster paradise hvis man bestiller 400,- eller mer. Tror det var 400, men det er en stund siden jeg bestilte derfra. Lenke til kommentar
tosama Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Mener å huske at man ikke betaler frakt og porto på poster paradise hvis man bestiller 400,- eller mer.Tror det var 400, men det er en stund siden jeg bestilte derfra. 7523100[/snapback] okiii.. men det er fortsatt bare betaling med kort.. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Litt off-topic, men er det noen som lar deg laste opp eget bilde for så å lage plakat ut av den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå