Hansist Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei Folkens! Lurer på om man kan sette en annen snarvei, eller ingen på Hoved display? Den nede til høyre som har defult ENTRY. Jeg kommer stadig borti denne etter jeg har ringt. Og ja jeg har tastlås, men den går ikke på fort nok tydligvis. Sist var den på i 12timer etter en litt for fuktig kveld på byen, sov lenge, lol Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Lurer på om man kan sette en annen snarveiDessverre ikke, kan ikke endres. Du kan kun endre knappen ved å fjerne branding. Knappen vil da åpne hovedmenyen. Sist var den på i 12timer etter en litt for fuktig kveld på byen, sov lenge, lolDu betaler bare for generert datatrafikk, altså koster et minutt og tolv timer det samme så lenge siden ikke reloader. Lenke til kommentar
Hansist Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Dessverre ikke, kan ikke endres. Du kan kun endre knappen ved å fjerne branding. Knappen vil da åpne hovedmenyen. Ok, men hvordan gjør jeg det da? Fjerner branding altså? Du betaler bare for generert datatrafikk, altså koster et minutt og tolv timer det samme så lenge siden ikke reloader. ok takk og lov for det da, ble litt nervøs her. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå