Gå til innhold

"Cold" - Funker det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fotografere slike flammer er vanskelig. Du har fått en kald variant og sånn sett er bildet "cold". Spesielt spennende? Nei!

Prøvde og å ta et tilsvarende bilde med litt varmere farger uten at mitt er noe mere velykket enn ditt :

post-45747-1166314809_thumb.jpg

Endret av olar0701
Lenke til kommentar

Likte dette bildet. Flammen er kald så den effekten har du fått til. Syns også det er kult at fyrstikkhodet vagt kan sees som en tåkete sak midt i flammeveldet. Det eneste jeg vil sette fingeren på er den småsvarte auraen omkring flammen. Syns den ødelegger noe av skarpheten rundt flammens grenser og på den måten ødelegger den litt av flammens makt. Ellers føler jeg at dette bildet er svært bra.

Lenke til kommentar

Theriksen:

Den svarte auraen ser jeg ikke på min litt mørke skjerm, men når jeg skrur opp birghtness'n i ps ser jeg noe grønnaktig rundt flammen.

olar1701:

Det var dette jeg ville finne ut. På grunn av blåtonen jeg fikk fram i ps syns jeg bildet ble litt spesielt, men jeg syns også at det bare ble en flamme, om du skjønner hva jeg mener.

Jeg har tatt 2 andre bilder i går som jeg skal prøve å legge ut, håper på kritikk fra dere! :cool:

Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...